Ok, deze gaat nu mee voor op werk! Feedback volgt zsm
maar die lijst zit er wel zwaar dik uit 
@ Gangsterdweg
Ten eerste respect
ten tweede RESPECT
ten 3rde zie boven
echt zwaar bedankt voor de tijd dat je genomen hebt om dat te schrijven ik kan er echt veel mee en ze zijn allemaal goed beargumenteerd dat zie je niet vaak en al helemaal niet in zo een formaat. FF een paar dingen ter opklaring probeer mezelf niet te verdedigen maar dat je de situatie iets meer begrijpt.
Furious -> scary noises, het kon idd maar dan had ik helaas geen boxen meer over ik heb in het verleden 2 bassen opengezet en ja dat was leuk voor 10 sec daarna kan je wel raden wat er gebeurde:P
In de mix zelf tenzij aangegeven is heb ik nisk van te voren ge-dit alles is gewoon live gedaan met 3 spelers (2 x cdj 800 en 1 cdj-400) dus alle mash ups, vocals toevoegingen enzo is live gedaan natuurlijk zat hier wat voorbereiding bij.
Brutality: nope is gewoon de orginele plaat heb hem vroeg ingemixt
Theracords platen: Tja daar kan ik niks aan doen ikzelf vind ze geweldige platen die een set kunnen maken of breken wat het precies doet verschilt per persoon maar ik snap waar je vandaan komt:)
Met het rekenen klopt ik gebruik the sexual thrill heel vaak in mijn sets dus ik ken hem ook van binnen en buiten en het truckje zit hem niet in het tellen maar op verschillende plekken cuen en dan kijken of het klopt zo niet gewoon simpele overgang. Je hoort in de mix ook met welke tracks ik vaak te werk ga en welke niet.
Ik had iid niet echt op de trackkeuze gelet ik was kwaad toen ik begon en realizeerde pas later dat het iets te heftig was voor de nummers die ik erna had gekozen kon hem wel opnieuw opnemen maar live ga je ook niet opeens: Owww kut sorry verkeerde plaat wacht ff van vooraf aan doen dus dit is gewoon hoe ik mix.
Edit:
My bad was vergeten van de i've lost you, van mij mag je die hebben maar dit is een edit die ik in een paar min gemaakt heb dus voel niet dat ik een zeg heb of dat ik hem wel online mag gooien ik zal het aan onno vragen of hij het goed vind
Nogmaals zwaar bedankt voor deze kritiek zitten punten bij waarbij ik veel mee kan en zal er ook zeker iets mee doen heb het al 3 x gezegd maar REPSECTZZZZZZZZZZ