Je schrijft het alsof het een feit is en dat doet pijn aan mijn ogen.wrote:ik nietwrote:Ik vind de kick edits van P1 ook goed.wrote:brennan heart snapt tenminste dat je geen kick edits van oude tracks moet gaan maken, en de enigste kick edit in deze set is tenminste goed gedaan
HS Event set
Brennan Heart @ Brennan Heart presents WE R Hardstyle December 2016 (Blademasterz Qlimax Special)
- Event
- Brennan Heart presents WE R Hardstyle December 2016 (Blademasterz Qlimax Special)
Tracklist · 10 tracks
- 01Blademasterz - One Blade (Qlimax 2016 live version)V/A - Qlimax 2009 DVD on Tracks
- 02Blademasterz - The Golden Era (live version)Blademasterz - The Golden Era on Tracks
- 03Blademasterz - Masterblade (live edit)VA - Scantraxx Unreleased CD on Tracks
- 04Blademasterz - Melody of the BladeBlademasterz - Melody Of The Blade on Tracks
- 05Oasis - Wonderwall (Blademasterz Remix)Oasis - Wonderwall (Blademasterz Remix) on Tracks
- 06Deepack - The Prophecy (Blademasterz x Deepack rework)VA - De Feestfabriek Live Registration on Tracks
- 07Blademasterz - Still HereBlademasterz - Still Here on Tracks
- 08Blademasterz - Kick ’n Bass (Qlimax live tool)
- 09Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)Blademasterz - In The End (Dailucia Remix) on Tracks
- 10A*S*Y*S* - Acid Nightmare (Blademasterz Remix)A*S*Y*S - Acid Nightmare (Blademasterz remix) on Tracks
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Lijkt me toch wel duidelijk dat hij gewoon zijn mening geeft, meningen hoeven niet altijd met "ik vind" te beginnen.
Dat Blademasterz gedeelte was zooo vet

Als er in die nieuwe nummers fijnere kicks hadden gezeten (of iets in de richting van die gated kick uit The Golden Era) waren dit echt pareltjes van de bovenste plank geweest.
Als er in die nieuwe nummers fijnere kicks hadden gezeten (of iets in de richting van die gated kick uit The Golden Era) waren dit echt pareltjes van de bovenste plank geweest.
deze ga ik eens beluisteren als ik thuis ben 
haha eigenlijk had ie dat Oasis gedeelte er gewoon uit moeten halen dan was het een dikke prima :')wrote:Ditwrote:Blademasterz gedeelte was zo gaafheerlijk gewoon en die Oasis remix valt me ook niet tegen om eerlijk te zijn
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ik baal altijd zo ontzettend hard van deze. Origineel is zo gaaf...wrote:09. Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Waar is die break in Still Here ook al weer van?
ik was er niet bij die nacht, maar wat is het halfuurtje blademasterz genieten zeg 
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Ik ook niet!wrote:ik nietwrote:Ik vind de kick edits van P1 ook goed.wrote:brennan heart snapt tenminste dat je geen kick edits van oude tracks moet gaan maken, en de enigste kick edit in deze set is tenminste goed gedaan
Oh jij niet alleen vind hem best misplaatstwrote:Ik baal altijd zo ontzettend hard van deze. Origineel is zo gaaf...wrote:09. Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)
wrote: Oh en iemand die deze set even kan splitten, het gedeelte van Blademasterz dus apart van de rest.
Even vanaf men telefoon http://www42.zippyshare.com/v/bUr1F8Ja/file.html
http://www110.zippyshare.com/v/SoyGREnA/file.html
Dit was zo ontzettend graaf
. Die kicks van die track rond minuut 10. Holy shit welke track is dat origineel? is daar een full versie van want die moet ik hebben
.
Kan wel janken dat ik hier niet bij kon zijn. Wat is dit goed zeg....