Absoluut, watn een heldenset!wrote:het hoeft ook niet druk te zijnwrote:ik vond het zo raar dat het af en toe helemaal niet druk was bij IGI, maar dat er wel erg lekker gedraait werdwrote:Goddelijke set.. & de sfeer at IGI was een stuk beter dan bij de main!
ik heb liever dat het was minder druk is en lekker koel
ultiem vermaakt daardoor
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on megaupload.com.
Tracklist · 6 tracks
- 01Digital Punk Feat. MC Jeff - Keep It BouncingDigital Punk & MC Jeff - Keep it Bouncing (TILLT002) on Tracks
- 02Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)VA - Fusion Remix Contest (FUS100) on Tracks
- 03Digital Punk & Profyler - Dark SymphonyDigital Punk & Profyler - Dark Symphony (SMC029) on Tracks
- 04Frontliner & B-Front - MagicB-Front & Frontliner - Magic/Become The Sky (FUS062-5) on Tracks
- 05D-Block & S-Te-Fan Feat. High Voltage - ShiverzD-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz Album Sampler (Part 3) (EVO008) on Tracks
- 06Zany Meets The Beholder - MidnightVA - 100X Hardstyle 2011 on Tracks
Heerlijk inderdaad! Wat een knalset, heerlijk!wrote:het hoeft ook niet druk te zijnwrote:ik vond het zo raar dat het af en toe helemaal niet druk was bij IGI, maar dat er wel erg lekker gedraait werdwrote:Goddelijke set.. & de sfeer at IGI was een stuk beter dan bij de main!
ik heb liever dat het was minder druk is en lekker koel
ultiem vermaakt daardoor
WAS LEKKAH!!!!
BAM!
Alleen jammer dat de rest er niet opstaat (daar zaten paar lekkere tracks tussen...zo hé!)
BAM!
Alleen jammer dat de rest er niet opstaat (daar zaten paar lekkere tracks tussen...zo hé!)
F
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2009
last seen Jul 2011
Eerlijk gezegd iets meer verwacht van deze mannen.
Magic en Shiverz blijven beuqplaten natuurlijk !
Het eerste deel van hun set was vetter vond ik zelf..
Desondanks een aardige set.
Magic en Shiverz blijven beuqplaten natuurlijk !
Het eerste deel van hun set was vetter vond ik zelf..
Desondanks een aardige set.
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
ze hebben 1 liedje gedraaid met een vocal erin van We Are Still Here.
iemand die weet hoe dat liedje heet toevallig?
Max Enforcer - Damned?wrote:ze hebben 1 liedje gedraaid met een vocal erin van We Are Still Here.
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
jaaa, dankuuwrote:Max Enforcer - Damned?wrote:ze hebben 1 liedje gedraaid met een vocal erin van We Are Still Here.