HS Event set

B-Front @ Tomorrowland Q-Dance Stage 2012

Event
Tomorrowland Q-Dance Stage 2012
Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik zag hem idd ook al aankomen Jurriën :P

Maar toch vind ik dat Kasper wel enigszins gelijk heeft. De setjes van B-Front lijken altijd wel HEEL erg veel op elkaar. Heb het ook al lang gehad met die Bassplaat :(

Live had ik me hier trouwens waarschijnlijk wel prima op vermaakt.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Betwijfel of KSwoosh daarop doelt, gezien hij andere standaard setjes helemaal onder kwijlt. Maar ja blijft altijd lastig gissen als men niet meer post dan een (paar) smiley(s). Sterker nog ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het expres doet, alleen omdat mensen kritiek hebben op mainstream.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:Betwijfel of KSwoosh daarop doelt, gezien hij andere standaard setjes helemaal onder kwijlt. Maar ja blijft altijd lastig gissen als men niet meer post dan een (paar) smiley(s). Sterker nog ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het expres doet, alleen omdat mensen kritiek hebben op mainstream.
Ik denk ook dat hij het anders bedoelt, maar was het wel eens met de smiley. Beetje heel erg veel van hetzelfde de laatste tijd bij B-Front.

En dat hij het expres doet was ook al wel lang duidelijk xd
G
Lyst wrote:Betwijfel of KSwoosh daarop doelt, gezien hij andere standaard setjes helemaal onder kwijlt. Maar ja blijft altijd lastig gissen als men niet meer post dan een (paar) smiley(s). Sterker nog ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het expres doet, alleen omdat mensen kritiek hebben op mainstream.
:D

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 38 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago