Ik vind het goed om te zien dat je naast positieve reacties, ook altijd open staat voor kritiek (voor zover je dit echt kritiek kunt noemen). In plaats van de opmerkingen over dat het niet heel gevarieerd is/er wel een oudere plaat bij had gemogen te negeren en alleen op het positieve te reageren, geef jij een uitleg voor waarom je de keuze voor je tracklist hebt gemaakt (terwijl je die uitleg ons helemaal niet verschuldigd bent natuurlijk), petje af daarvoorwrote:Thanks voor de reacties!!
Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet
Over het setje zelf, het is inderdaad niet heel divers ten opzichte van bijv. Qlimax, maar vergeet niet dat Hard Bass en Qlimax de twee grootste indoorfeesten van het jaar zijn. Dat je dan vooral nieuwere en bekendere platen draait vind ik niet meer dan logisch. Daarnaast zijn platen als Beat The Darkness, Beyond Reality, Silent Scream, EVP en Pandemonium gewoon nog nieuw en niet vaak gedraaid dus dat hij die erbij pakt is niet meer dan logisch, dan heb je al meer dan 1/3 van de tracklist. Deepest Wave en Undiscovered zijn ook meer dan logisch dat ie die op Hard Bass draait. Verder wil je natuurlijk ook tracks draaien die het grote publiek graag wil horen dus het is logisch dat je dan kiest voor platen als Blackness, Lost, Dark Moon en Mysterias in plaats van oudere platen, ik ben er vrij zeker van dat het grootste deel van het publiek die platen namelijk liever hoort dan een Face The Truth/State Of Perfection/Neophobia o.i.d.
Natuurlijk had er best één zo'n plaatje tussen kunnen zitten, maar ik snap deze keus helemaal.