Bedankt voor mijn avond te redden team green
Delusion is ge-wel-dig

Delusion is ge-wel-dig
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.
Vond het wel kut dat die mid-intro er niet bij zat. Bij Magic hoort gewoon die mid.wrote:Vooral magic op het einde op 160bpm was weer even een Knock-Out momentje![]()
Strike (Hardcore edit) kan je verzekeren dat Vertigo al warm wordt van het idee alleen al.wrote:Leuk verhaaltje over wat er tijdens deze set gebeurde... Mr. Vertigo die tegen mij zei 'Het zou echt gaaf zijn als ze zometeen Strike erop gooien, dat doen de Freqz wel vaker!!!'
Mid-intro van Revolution edit en break/climax van Attention, dus je zou het een mash kunnen noemen. Maargoed, zulke dingen worden vaker tijdens een Live-act gedaanwrote:dit lijkt me ook een Revolution&Attention mash-up in plaats van twee aparte tracks;)
Dit dus... Snap die hele luchtblaas dingen sowieso niet.wrote:wrote:
Kut dat tijdens de 1e climax van Delusion de luchtblazers aangingen. Waar wij stonden hoorde je niks meer van het nummer.
Heb ook serieus staan vloeken toen. Van slechte timing gesproken zeg
Luister hem is even opnieuw. Het is niet de redo, want die heeft een andere climax. Dit is de climax van het origineel en de break is een mash-up tussen de redo en het origineelwrote:Die b-front track nr. 3 is gewoon. b-front - inner creativity (b-front redo) en is overigens al lang uit.
Idd hoor t nu ze hebben een deel van de intro eruit gehaald + er een mash van gemaakt. Edit dus.wrote:Luister hem is even opnieuw. Het is niet de redo, want die heeft een andere climax. Dit is de climax van het origineel en de break is een mash-up tussen de redo en het origineelwrote:Die b-front track nr. 3 is gewoon. b-front - inner creativity (b-front redo) en is overigens al lang uit.