HS Event set Not playable

B-Freqz @ Team Green Hard Bass 2013

Event
Team Green Hard Bass 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Bedankt voor mijn avond te redden team green :worship:
Delusion is ge-wel-dig :love: :drool: :worship:
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Dit was echt zooo vet :worship: Ik was helemaal kapot na green en daarbij had ik totaal geen hoge verwachtingen (geen idee waarom) maar dit knalde zo lekker. :loving: Heb al mijn laatste energie hier keihard op uitgestampt :worship:
N
Aangenaam verrast door die gasten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
E-Force & Frequencerz - Attention (Hard Bass Edit)

Dit is toch gewoon het origineel? hoor niet echt een edit er in? live ook niet.
Die bitch edit zal wel van Nosferatu/High Voltage zijn?
Dacht trouwens dat die met Mc Nolz misschien het Qapital Anthem was, door de Capital vocals :P Maar niet dus hehe.
N
Was het niet gewoon de 2012 edit i.p.v. de Hard Bass edit? Oh nee dat is revolution laat maar :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Bij die revolution had ik jusit het idee alsof ze die nog een keer hadden Ge-Edit, dacht dat het een andere kick was live. Die NCB edit is ook niet echt een edit, de mid wordt alleen wat eerder afgebroken en de break kan je niet echt een break noemen, is volgens mij gewoon de e-force remix/cut
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Leuk verhaaltje over wat er tijdens deze set gebeurde... Mr. Vertigo die tegen mij zei 'Het zou echt gaaf zijn als ze zometeen Strike erop gooien, dat doen de Freqz wel vaker!!!'

Hij was denk ik vergeten dat je bij een live-set meestal alleen eigen nummers draait :innocent:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vooral magic op het einde op 160bpm was weer even een Knock-Out momentje (L) (L)
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Black Sunrise wrote:Vooral magic op het einde op 160bpm was weer even een Knock-Out momentje (L) (L)
Vond het wel kut dat die mid-intro er niet bij zat. Bij Magic hoort gewoon die mid.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The Skribbler wrote:Leuk verhaaltje over wat er tijdens deze set gebeurde... Mr. Vertigo die tegen mij zei 'Het zou echt gaaf zijn als ze zometeen Strike erop gooien, dat doen de Freqz wel vaker!!!'
Strike (Hardcore edit) kan je verzekeren dat Vertigo al warm wordt van het idee alleen al. :loving:
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Dit behoort wel echt tot 1 van de beste LIVE sets :love: Wat knalt dit hard door zeg! :bomb:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Wat een set :loving:
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dit lijkt me ook een Revolution&Attention mash-up in plaats van twee aparte tracks;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ttthijss wrote:dit lijkt me ook een Revolution&Attention mash-up in plaats van twee aparte tracks;)
Mid-intro van Revolution edit en break/climax van Attention, dus je zou het een mash kunnen noemen. Maargoed, zulke dingen worden vaker tijdens een Live-act gedaan :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Die kicks van Revolution gaan in deze live-edit wel erg hard, geweldig ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Delusion :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Wat een afsluiter was dit zeg :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxxer
244 posts member since 2010
Beste set van de avond! Fatality is live zo vet :love:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
E-Force remix is ook een (B-Freqz?) Live Edit.
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
Jonas wrote:
patrickjeb wrote:
Kut dat tijdens de 1e climax van Delusion de luchtblazers aangingen. Waar wij stonden hoorde je niks meer van het nummer.

Heb ook serieus staan vloeken toen. Van slechte timing gesproken zeg
Dit dus... Snap die hele luchtblaas dingen sowieso niet.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Na het horen van deze liveset weet ik het zeker: B-Freqz overklast G4H als liveact op alle fronten!! :love:
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Die b-front track nr. 3 is gewoon. b-front - inner creativity (b-front redo) en is overigens al lang uit.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Re-Shock wrote:Die b-front track nr. 3 is gewoon. b-front - inner creativity (b-front redo) en is overigens al lang uit.
Luister hem is even opnieuw. Het is niet de redo, want die heeft een andere climax. Dit is de climax van het origineel en de break is een mash-up tussen de redo en het origineel
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
patrickjeb wrote:
Re-Shock wrote:Die b-front track nr. 3 is gewoon. b-front - inner creativity (b-front redo) en is overigens al lang uit.
Luister hem is even opnieuw. Het is niet de redo, want die heeft een andere climax. Dit is de climax van het origineel en de break is een mash-up tussen de redo en het origineel
Idd hoor t nu ze hebben een deel van de intro eruit gehaald + er een mash van gemaakt. Edit dus. :surrender:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
https://www.wetransfer.com/downloads/45 ... 519/8c6b69

^^ met t filmpje erbij en kwaliteit is ook supah :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
HELD!!! :clap:

Active topics in Livesets

Moderators