Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

Hee Hardtraxx. ik heb voor het eerst hardtrance gemixt met wat early hardstyle er door heen.
is me aardig goed afgegaan en hoop dat de tracklist + mixwerk bevalt. opbouwende feedback is Altijd welkom! :)

Link: http://www6.zippyshare.com/v/78389266/file.html
Duur: 01:02:50

Tracklist:
1. Eyoung - Different Pieces
2. Thera - Ironically Unknow
3. Wavolizer - Fight! (Dark By Design Remix)
4. Louk - Signal Loss
5. Geck-E - The Word Is Out
6. Thera Ft. Geck-o - Kill The Trespassers
7. Danielle Mondello - Commander (Mondelle 1st Mix)
8. Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (Controller Mix)
9. Alpha Twins & Seizure - Motherfucker
10.Isaac - On The Edge
11.Eyoung - Try To Remember
12.Geck-o - How Low Can You Go
13.Enigmato - Insane MTF's
14.Act - Sound Of The Bass (Deepack Remix)
15.Ultraform - Snap My Fingers
16.Thera - Stash

ENJOY!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:08 

Donateur

ziet er goed uit, nemen we mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 04:18 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
ziet er goed uit, nemen we mee!

Hier en daar is de timing niet al te goed. eerste keer dat ik hardtrance mix. hoop dat het niet al te storend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:40 

Artiest

lekkere set!

en Tnx voor 1 en 11 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 11:11 

Hardtraxx Veteran

Eyoung schreef:
lekkere set!

en Tnx voor 1 en 11 :thumbsup:

no problem erg vette platen vind ik maar dat heb ik al tevaak via twitter gezegt haha :P

iemand nog enige feedback? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 04:16 

Hardtraxx Veteran

je helpt me herinneren dat ik die eyoung tracks een keer moet gaan kopen haha :P prima lijst iig, denk dat ik hem morgen even een luister beurt geef! :)

edit: je moet je mixwerk echt verbeteren. ben halverwege afgehaakt omdat het mixwerk echt slecht was. heb tot aan kill the trespassers geluisterd. maar zaten aan het begin een aantal beatmatchfouten en daarna was de timing veelal slecht. je moet of de tracks beter kennen of minder snel proberen over te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
je helpt me herinneren dat ik die eyoung tracks een keer moet gaan kopen haha :P prima lijst iig, denk dat ik hem morgen even een luister beurt geef! :)

edit: je moet je mixwerk echt verbeteren. ben halverwege afgehaakt omdat het mixwerk echt slecht was. heb tot aan kill the trespassers geluisterd. maar zaten aan het begin een aantal beatmatchfouten en daarna was de timing veelal slecht. je moet of de tracks beter kennen of minder snel proberen over te mixen.

thanks voor de feedback hier ga ik zeker wat aan doen!
dit was echt me eerste keer dat ik hardtrance en early draai met paar hardstyle plaatjes dus de timing kon ik niet altijd even goed inschatten. naja volgende keer beter :)))) en als je wil hou me dan in de gaten want er zullen zeker nog meer hardtrance setjes komeb :)))
Forumoverzicht » Livesets » Harddance