Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nostic - Infinity (NosticRec007)

Label: Nostic Records
WEB release: 18/10/2012 (Exclusive Trackitdown)
Official Release Date : 01/11/2012

01. Infinity - Original Mix (8:27)

Samples:


Bron:
http://www.trackitdown.net/track/nostic ... 13253.html

Citaat:
Nostic brings you this classic production he made around 2006, the unique sound of dark Hard Trance combined with tons of energy.
The track brings you some serious riffs and euphoria. A massive hard trancer you need to check out!

Supported by: Proteus, Thera, Dean Zone, Jake Nicholls, DJ Husband, Lord Temo, Arthetium, Johan Nilsson, El-Jay, DJ Laith, DJ Holocaust, Lee Campbell, Trickydj, Dave Spinout + more
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Doesn't sound bad mate. 2006 is pretty long ago ...

Do you speak Dutch BTW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
Do you speak Dutch BTW?

Ja, dat doet hij.
Overigens hoe komt het dat je je producties Gas / Beat Your Man To Death, The Doom Troopers etc. nu pas uitbrengt?

Hele dikke track hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 02:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx, inderdaad zijn het wat oudere tracks die ik nog had liggen.
Vele tracks heb ik tussen 2006-2010 gemaakt, dit zijn voornamelijk tracks die nooit zijn uitgebracht of af waren.

M'n 1e release was in 2007, inmiddels zit ik rond de 40 releases inclusief remixen uitgebracht op 16 verschillende labels spaans, italiaans, duits, nederlands, engels.

82 projecten ben ik nog van plan ooit af te maken.

Komende releases zijn:
Acid Warrior (Chemical Solution Records)
UV (Contact) hoop dat dit door gaat want wacht al een jaar..
Phaze Killer (Nostic Records)
Equalisation (Nostic Records)
Exploring Space (TBA)
Starting Now (TBA)
Xplode (TBA)
Strong Acids (Digitally Infected)
You Will Be With Them (Digitally Infected)
Future (TBA)

Aangezien ik haast altijd m'n tracks veel lagen geef krijg ik het ook moeilijker met de afmix.
Momenteel produceer ik veel met koptelefoon maar zal binnenkort beginnen met het bouwen van een studio kamer waar ik het volume wat harder kan gooien ivm de buren :)

Verder hoop ik snel wat mensen in m'n netwerk te vragen om een remix te maken voor komende releases.

Er is een mix van 58 min met 11 van m'n beste laatste tracks gemixed door Alan Wilson, maatje uit engeland.
De mix zou eerst voor Gloabal Evolution gebruikt worden maar nu hopenlijk voor een internet radio show rond Halloween, meer info volgt.

Afgelopen week weer even de hardstyle/hardcore opgepakt en tussendoor maak ik ook wel drum&bass/dubstep, psytrance, moviescore, trance etc
Overigens verzorg ik ook cover artwork voor High Fish ;)

Hoop vanaf nu te gaan knallen dus jullie kunnen nog veel tracks van mij verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is nog een hele waslijst zo te zien. Zijn er al ergens previews van te vinden? Op basis van tracktitels heb ik best wel wat verwachtingen hoor! :D
Forumoverzicht » Releases » Harddance