Ik kan bij Soul Train serieus janken, zo mooi 
Thera remix is ook heldig
orgineel heb ik dan weer totaal niks mee
oostzaner wrote:Hier word ik vrolijk van!
Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.Edwinn wrote:Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.
Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd.
Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtranceflevoboys wrote:Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.Edwinn wrote:
Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd.
Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ikEdwinn wrote:Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.
Gaaf dat je er naar luistert!Forbidden Phobia wrote:@Edwin: je hebt gelijk! wat is Overdirve en Visions of paradise remix toch heerlijk! die reverse van visions of paraside gruwelijk dikke shit
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel.jambekkie wrote:Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtranceflevoboys wrote:Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.
Grozny wrote:Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik
Ik zeg: Doen!Grozny wrote:Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ikEdwinn wrote:Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.
Ik stem voor, zoek al een tijdje naar zoiets. Binnenkort ook maar eens registeren op Global Hardtrance forum?Lyst wrote:Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Zou ik wel fijn vinden. Die van Hardstyle heeft me ook erg geholpenLyst wrote:Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Top idee! Vind wat ik tot nu toe van hardtrance geluisterd heb het meerendeel best aardig klinken, maar ik ken niet echt bijzonder veel tracks / producers.Lyst wrote:Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Dat is een idee jajambekkie wrote:Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtranceflevoboys wrote:Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.Edwinn wrote: