Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Ik kan bij Soul Train serieus janken, zo mooi :yes:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Soul train by far the beste track van dit jaar :loving: :loving:
Thera remix is ook heldig :worship:
orgineel heb ik dan weer totaal niks mee ;)
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Soul Train en Thera remix. zó vet :worship:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Hier word ik vrolijk van!

Image
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
oostzaner wrote:Hier word ik vrolijk van!

Image
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Edwinn wrote:Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)
Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.
Maar Soul Train is zo'n gruwelijke dikke track, wat een gevoel :loving: .

Verder is Acid Impressions een fijne luister track. En de remix is nog beter. Die schreeches in de intro/outro :drool: .
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
@Edwin: je hebt gelijk! wat is Overdirve en Visions of paradise remix toch heerlijk! die reverse van visions of paraside gruwelijk dikke shit :worship:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
flevoboys wrote:
Edwinn wrote:
Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.
Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtrance :)
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Soul Train!! :yay:

Kijk zo zie ik Geck-e-o graag plaatjes maken! Graag meer van zulke :thumbup:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Kan echt geen genoeg krijgen van de mid van die remix, wat is die vet zeg! Zou ik graag een keer live willen horen :).
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Edwinn wrote:Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Forbidden Phobia wrote:@Edwin: je hebt gelijk! wat is Overdirve en Visions of paradise remix toch heerlijk! die reverse van visions of paraside gruwelijk dikke shit :worship:
Gaaf dat je er naar luistert! :thumbup:
jambekkie wrote:
flevoboys wrote:Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. :P
Grozny wrote:Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)
:)
D
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Grozny wrote:

Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)
Ik zeg: Doen! :thumbsup:

On-topic: Helden platen :worship:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Lyst wrote:Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Ik stem voor, zoek al een tijdje naar zoiets. Binnenkort ook maar eens registeren op Global Hardtrance forum?
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Lyst wrote:Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Zou ik wel fijn vinden. Die van Hardstyle heeft me ook erg geholpen ^^
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Top idee! Vind wat ik tot nu toe van hardtrance geluisterd heb het meerendeel best aardig klinken, maar ik ken niet echt bijzonder veel tracks / producers. :(

OT: Vind Soul Train echt een heerlijke plaat, beste van het jaar voor mij tot nu toe :love:. Acid Impressions remix is ook erg lekker. Origineel doet mij helaas niet zo heel veel :(
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Als part 2 ook zulke tracks heeft :drool: :drool: super benieuwd
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Door Soul Train maar wat meer Hardtrance gaan luisteren, hoop vette muziek zit er tussen
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mooi, zal dit weekend eens wat opzoeken. Al weet ik veel meer van techtrance :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
jambekkie wrote:
flevoboys wrote:
Edwinn wrote:
Dat is een idee ja :P .
A
Vette album art btw :D Beetje Art Deco ala Bioshock
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zoals in topic van alleen Soul Train al vermeld, ik krijg hier een heerlijk Bitte Ein Beat gevoel bij! Zeker bij die zwevende climax, lang geen plaat gehoord die hetzelfde gevoel losmaakte als BEB in het verleden bij mij deed!