Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan bij Soul Train serieus janken, zo mooi :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Soul train by far the beste track van dit jaar :loving: :loving:
Thera remix is ook heldig :worship:
orgineel heb ik dan weer totaal niks mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soul Train en Thera remix. zó vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier word ik vrolijk van!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Hier word ik vrolijk van!

Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)


Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.
Maar Soul Train is zo'n gruwelijke dikke track, wat een gevoel :loving: .

Verder is Acid Impressions een fijne luister track. En de remix is nog beter. Die schreeches in de intro/outro :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

@Edwin: je hebt gelijk! wat is Overdirve en Visions of paradise remix toch heerlijk! die reverse van visions of paraside gruwelijk dikke shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite

flevoboys schreef:
Edwinn schreef:

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)


Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.



Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtrance :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:30 
 
Hardtraxxer

Soul Train!! :yay:

Kijk zo zie ik Geck-e-o graag plaatjes maken! Graag meer van zulke :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan echt geen genoeg krijgen van de mid van die remix, wat is die vet zeg! Zou ik graag een keer live willen horen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)

Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
@Edwin: je hebt gelijk! wat is Overdirve en Visions of paradise remix toch heerlijk! die reverse van visions of paraside gruwelijk dikke shit :worship:

Gaaf dat je er naar luistert! :thumbup:

jambekkie schreef:
flevoboys schreef:
Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.

Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtrance :)

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. :P

Grozny schreef:
Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Newbie

Grozny schreef:
Edwinn schreef:
Heerlijk plaat Soul Train, wat 'n portie energie zit er in die plaat en heerlijke opbouw. Acid Impressions is ook vet, zowel de Original als Remix zijn beide platen die ik zeker zal draaien.

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)

Vind bijna alles van Geck-e en Drivium echt vet. Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in Hardtrance denk ik :)


Ik zeg: Doen! :thumbsup:

On-topic: Helden platen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.


Ik stem voor, zoek al een tijdje naar zoiets. Binnenkort ook maar eens registeren op Global Hardtrance forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.

Zou ik wel fijn vinden. Die van Hardstyle heeft me ook erg geholpen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Misschien wel aardig om ook een hoe leer ik mijn genre: Hardtrance topic te maken. Ik wil wel een begin maken, maar ik ben me ook pas sinds een jaar aan het verdiepen. Ken echter nog wel redelijk wat oude platen van de tijd dat Hardtrance en Hardstyle nog erg op elkaar leken.


Top idee! Vind wat ik tot nu toe van hardtrance geluisterd heb het meerendeel best aardig klinken, maar ik ken niet echt bijzonder veel tracks / producers. :(

OT: Vind Soul Train echt een heerlijke plaat, beste van het jaar voor mij tot nu toe :love:. Acid Impressions remix is ook erg lekker. Origineel doet mij helaas niet zo heel veel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Als part 2 ook zulke tracks heeft :drool: :drool: super benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door Soul Train maar wat meer Hardtrance gaan luisteren, hoop vette muziek zit er tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-hardtrance-edition-t24422.html
Alvast een beginnetje gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi, zal dit weekend eens wat opzoeken. Al weet ik veel meer van techtrance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
flevoboys schreef:
Edwinn schreef:

Overigens wel komisch dat heel HT Soul Train een geweldige plaat vind maar over het algemeen geen Hardtrance of andere vorm van Harddance luistert. Ik denk dat bijvoorbeeld een Scot Project - O (Overdrive) prima in dit straatje ligt of z'n eigen remix van Visions Of Paradise. Misschien is voor sommigen intressant om naar te kijken, je smaak verbreden is natuurlijk nooit verkeerd. :)


Ik luister zelf ook geen hardtrance verder. Dus klopt voor mij in ieder geval wel wat jij zegt.



Misschien moet je eens beginnen met het luisteren naar Hardtrance :)


Dat is een idee ja :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:56 
 

Vette album art btw :D Beetje Art Deco ala Bioshock
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:57 
 
Hardtraxxer

Zoals in topic van alleen Soul Train al vermeld, ik krijg hier een heerlijk Bitte Ein Beat gevoel bij! Zeker bij die zwevende climax, lang geen plaat gehoord die hetzelfde gevoel losmaakte als BEB in het verleden bij mij deed!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Harddance