Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 13:58 
 
Hardtraxxer

Zero Sanctuary - How I Would Play As... Wasted Penguinz


Tracklist:
1. Wasted Penguinz – Inner Peace
2. Wasted Penguinz – Out Of Reach (Instrumental Mix)
3. Wasted Penguinz – Those Were The Days (Instrumental Mix)
4. Wasted Penguinz & Omygron – Reflection
5. Frontliner & Wasted Penguinz – T.M.M.O.
6. Wasted Penguinz – Raindropz
7. Wasted Penguinz – Free Fall
8. Wasted Penguinz – Falling
9. Wasted Penguinz – Far From Reality
10. Da Tweekaz – Become (Wasted Penguinz Remix)
11. Wasted Penguinz – Make It One Day
12. Wasted Penguinz – Depersonalisation
13. Wasted Penguinz & Crisis Era – Take Me Away
14. Wasted Penguinz – Endless
15. Wasted Penguinz & Adrenalize – Drift Away
16. Wasted Penguinz & Chris One – I Miss You
17. Wasted Penguinz – 4:20 AM
18. Wasted Penguinz – Confined Thoughts
19. Wasted Penguinz – Evergreen
20. Wasted Penguinz – Another High
21. Wasted Penguinz ft Vegas – Wait For You


Omdat Wasted Penguinz zo een unieke sound hebben vind ik het altijd lastig om hun muziek te draaien in andere sets zonder de kracht van hun nummers te verliezen.
De enige manier om hun muziek echt power te geven is door een volledige Wasted Penguinz set te maken.

Ik heb geprobeerd om de intensiteit op te bouwen in de set, dus ga er lekker voor zitten en laat je mee nemen op deze rollercoaster van emoties :love:

Hoop dat jullie er van kunnen genieten ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 20:59 
 
Hardtraxxer

Bijzondere sound altijd die WP... Kan het zelf zeer waarderen, gaat dus zeker mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee! Product is technisch vond ik ze altijd wat achterlopen mast troffen het altijd door het zo euforisch te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 17:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was heel gaaf! Z'n laatste werk vind ik matig, maar de oudere platen waren altijd heel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 10:18 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Dit was heel gaaf! Z'n laatste werk vind ik matig, maar de oudere platen waren altijd heel gaaf.


:thumbsup: , eens !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vroeger geen fan van Wasted Penguinz, maar als ik het zo terugluister is het wel verfrissend moet ik zeggen. Luisterde in elk geval lekker weg!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle