Zo ik ga weer even een overgangenkeuring laten plaatsvinden. Ik luister dus niet echt naar teases enzo, maar even puur de overgangen. Wat me trouwens nu al opvalt is dat de gain bij veel platen verschillend is. Zie je het bij je soundcloud dingetje?

Anyway, komtiedan!
--> Triangle of Life: Laatste 32 beats van de climax gooi je m erbij. Strak, afmix goed zat, vocaltje kwam er nog prima uit. Wel een kutplaat. Anyway, dat zal ik wel vaker zeggen maar dat is verder niet kritiek ofzo, gewoon een smaakpuntje.

--> Endovene: Op de climax doorgemixt weer, alleen nu was hij wel een tikkeltje scheef. Ook voelt het net iets te plots door die laatste toontjes in de melodie van triangle of life. Misschien was het beter uit te mixen op het breakje, maar goed ik ken ToL niet zo goed. Laat ik even in het midden.
--> Shine: Deze plaat mix je ietwat scheef in, en ergens vind ik het ook jammer dat je deze plaat niet op een andere reverse bass inmixt. De switch in die intro is zo lekker. Anyway, het heeft ook wel weer wat dat ie 16 beats nadat je endovene hebt uitgefade al meteen erin klapt.
--> Megasound: Dit is tot nu toe nog wel de beste mix, ook al gaat ie er naar verloop van tijd net iets meer erlangs lopen. Wel is ie heel lastig af te mixen, wat je ook merkt. Die kwam vroeg he?

Was dus ook een klein puntje. Wel prima keus naar shine qua stijltje.
--> Voodoo ligt er op het begin langs, maar je corrigeert hem wel wat. Alleen neeeetttt niet genoeg. Oh t was een tease. Oke, nu de mix: Op t moment van infaden ligt ie er weer langs. Je bent wel bezig met corrigeren, dat lukt wel goed. Jammer van de twee vocals, maar de switch kan prima naar mijn mening. Oh hij ligt er toch nog wel iets naast. Het blijft toch een dingetje! Goed blijven luisteren en nooit tevreden zijn als je niet durft te corrigeren. Het is storender dan 25 sec naar een offbeat mix te luisteren dan 3 seconde iets meer en dan toch de goede kant op en daarna strak if you know what i mean. Vet plaatje, vond ik vroeger altijd heel dope samen met In Trouble en Veritas

Wel een vrij stevig plaatje eigenlijk. Het kan ook wel als ik de rest van je lijst zie, op in & out na, die is wat misplaatst.
--> Delomelamaneicalemancum. Onmogelijk te onthouden titel met een onmogelijk te onthouden met intro van wanneer welke kick is

Beetje plots gemixt, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.
--> In Other Wordz: Vette plaat! Je cue't m al wat vroeger in. Mooi, dat vind ik wel beter. Heeeeel klein tikkie ernaast toch! Ik twijfel. Het scheelt niet veel maar toch voelt t wat offbeat. Ook weer op de climax doorgemixt, Klinkt ook een stukkie doffer dan de vorige plaat, maar dat ligt wel aan de afmix van IOW. Ja hm, er zit meer in de intro van IOW. Zitten veel geluidjes in die heel vet te teasen zijn maar dat laat je eigenlijk liggen. Zonde.
--> I&O: Eigenlijk precies wat ik er van verwachtte, no offence. Een te grote stijlswitch en dan ook nog op de climax. Het is echt op zo goed als alle fronten een totaal andere plaat dan IOW en dat merk je.
--> Aliens: In de climax mix je m al in, je gaf zelf aan dat je m vet vond. Toch hoor ik meteen dat hij er weer ietsje langs ligt. Hij heeft veel vette geluidjes en dat kan in principe best bij I&O, maar hij ligt er langs!! Corrigeer t!!! Heb je geen echo die je kan gebruiken? Ik heb t nu al bij een aantal mensen aangegeven, maar de afmix is vaak zo plots. Ook hier weer. Het is qua timing gewoon een prima mix, qua geluidjes ook maar de afmix / beatmatchen kan gewoon een stuk strakker nog.
--> Overclipping: Geinspireerd door de teaser van de Tijdmachine?

Deze mixt was wel prima. Niks storends gehoord. Eigenlijk een prima kick he. Leuk nummertje

--> Mystery: Ik vind over het algemeen Deepack nummertjes best leuk, maar in mijn hoofd zit dat ik Mystery echt een van de grootste kutplaten ooit vind. Ik ben benieuwd of t m is.

De mix ging nog redelijk soepel, al lag dat denk ik ook wel aan t breakje van mystery. Nou goed ik moet ook niet gaan zeiken om t zeiken. En ja, bah wat een midintro. DOOR.
--> Scar ur Face: Harde tease, effe de gain goed zetten! Hehe. He ik hoor een flanger, maar die leek verdacht veel op die van virtual DJ. Klopt dit? :p Mix was wel strak, afmix ietsje minder. Tja, het zijn steeds dezelfde dingetjes. Vind het trouwens wel beetje een apart moment om deze plaat te kiezen. Het is idd uit de losse pols zeg je, maar je hebt al echt wat stevigere platen gehad dan deze. Maar goed.
--> Hardminded. Op de climax, ietsje te plots.
--> Boogeyman. Nooit van gehoord deze plaat. Deze komt wat soepeler uit op de climax, t plotse is dus niet zo storend.
--> Fade to black. Prima mix, matcht wel

Eindelijk een afmix!!! Yeahh hij kan t wel. Goeie shit. Haha cutversion, geen geouwehoer. Oke.
--> Magic: Jammer dat je bij deze niet hetzelfde doet als de vorige plaat, deze had ook echt wat EQ's nodig.
--> Psychedelic trip. Ben benieuwd. OOOH jij gore hond. Hoe kun jij deze plaat nou weer inmixen zonder een switch te maken? Dat valt echt niet goed te praten. Nevermind, je laat m staan. Hahaha dikke mix vriend. Beste mix van de set, no doubt. Wist je dit al of was het on the fly? Je had nog wel ietsje meer met de eq's kunnen doen, iets meer speule.
Tja, ik ben kritisch. Ik weet het, ik benoem eigenlijk gewoon wel alles wat ik hoor. Ik vind de tracks over het algemeen wel best vet, soms de volgorde beetje apart maar dat valt wel terug te leiden op het on the fly mixen. Afmix en gelijkliggen blijven helaas wel terugkomende puntjes door heel de set heen, en dat is jammer. Het haalt voor mij wat smoothness en rustig luisteren weg. Al met al wel wat puntjes waar je iets mee kunt hoop ik. Succes!