Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:48 

Hardtraxx Crew

Download Zenda & Pathius - La Prison DJ Contest:

Tracklist:
1. Showtek - We Speak Music
2. Frequencerz - Feelings
3. Second Identity - Atlantis
4. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
5. Headhunterz - A New Day
6. Killer Clown - Tormented
7. Pavo - Back In Time
8. D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz
9. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish

Enjoy en comments zijn van harte welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:20 

Ik ben zo vrij geweest om eventjes de overgangen te keuren! Het valt me op dat het allemaal best wel strak is (hier en daar ligt ie er wel wat langs, maar niet veel), maar het is weinig onderscheidend. Het tracklistje is best origineel, het is duidelijk wat voor soort stijl je wilt neerzetten. Toch mis ik de speciale dingetjes waar je een demomixje mee afmaakt. Ik hoor in de afmix geen effecten, wat jammer is. Ik heb 2 bass-switches gehoord. Die waren overigens wel strak, behalve dat bij cherish nog eventjes de bass aan moest worden gezet. :D

Al met al, als je gewoon lekker een setje wilt luisteren in dit stijltje, zeker doen. Wint het een DJ-contest? Ik denk het niet, helaas. Maar ach, tis niet dat ik er ooit 1 heb gewonnen dus wat zegt mijn mening nou echt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik heb 2 bass-switches gehoord. Die waren overigens wel strak, behalve dat bij cherish nog eventjes de bass aan moest worden gezet. :D

Zijn er 3 haha :P 1 >2, 6>7 en 8>9 ook al is die 2e misschien net iets anders te noemen :P

Verder zijn we beide ook zeer tevreden over de set, want alles ligt er gewoon strak op met een enkele die strakker had gekund. We zullen zien wat deze set ons gaat brengen. Bedankt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:15 

Hardtraxx Crew

Tnx voor je uitgebreide commentaar Job! Reviewer van livesets ipv releases niks voor je? Kunnen we die hoek mooi uitbreiden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:01 

Op de een of andere manier heb ik die mix niet gehoord van back in time. Dacht dat t een climax mixje was en had m te snel door geskipt :D Die switch vind ik goed qua idee, ik hou van dat soort mixjes. Maarrrr een reverse op een normale kick mixen matcht vaak heel moeilijk. In dit geval vond ik het dus niet zo :/

Maarree, ik ben niet heel consequent in het luisteren van mixjes. Mensen kunnen me altijd aanspreken though of ik iets voor ze wil beluisteren :) Daarnaast weiger ik over t algemeen pc mixjes te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:15 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Maarrrr een reverse op een normale kick mixen matcht vaak heel moeilijk. In dit geval vond ik het dus niet zo :/

Klopt helemaal, maar deze past toch prima? :P
Vind het wel mooi bij elkaar passen. De 'lege' mid van Back in Time en de sounds van Tormented erbij.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle