Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:37 

Hardtraxx Crew

Download Zenda | CTRL.ALT.DELETE DJ Contest:

Tracklist:
01. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
02. Noisecontrollers & Zany - Diffusion
03. Geck-O - Forces Of The Universe
04. Reverzion - Goddess Of Wisdom (Zygoma & Paze Remix)
05. Hard Driver & B-Front - State Of Perfection
06. Zygoma & Paze - Firestarter
07. The Machine - Times Like These
08. Crypsis - Mutation
09. Sasha F - Animal Side

Hierbij mijn last-minute inzending voor de CTRL.ALT.DELETE DJ Contest. Motivatie ga ik mooi even knipplakken uit mijn mailtje richting organisatie:
Citaat:
Ik heb voornamelijk gekozen voor de oudere, sfeervolle tracks. Dit heb ik gedaan omdat dat naar mijn smaak de fijne tracks zijn om er op een raw hardstyle feest een beetje in te komen. Het echte beukwerk komt later op de avond zeker nog wel, dus die heb ik bewust vermeden. Wel heb ik in deze set ook wat eigen werk (onder het Paze alias) verwerkt, omdat deze qua sounds wel bij het thema in de set passen naar mijn smaak. Qua mixwerk heb ik gekozen voor een afwisseling tussen uitmixen op de climax, een kickswitch op de outro en zelfs een keer na de midintro al uitmixen. Tevens tease ik vaak en veel verschillende tracks, waaronder ook tracks die ik niet draai. Door deze afwisseling probeer ik het voor de luisteraar ook boeiend te houden.

Enjoy en laat maar horen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

Dikke tracklist en goed mixwerk. :)
Track teasen die je niet draait houd ik niet zo van maar da's mijn persoonlijke mening :P Laat wel zien dat je goed kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 23:25 

Hardtraxx Veteran

Momenteel even geen kans om je set te beluisteren maar de tracklist ziet er in ieder geval goed uit!

Wat ik me afvroeg: waarom gebruik je eigenlijk 2 verschillende aliassen? Of is Paze samen met nog iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 06:32 

Hardtraxx Crew

pim0412 schreef:
Momenteel even geen kans om je set te beluisteren maar de tracklist ziet er in ieder geval goed uit!

Wat ik me afvroeg: waarom gebruik je eigenlijk 2 verschillende aliassen? Of is Paze samen met nog iemand anders?

Thanks! Paze is samen met Patrick (patrickjeb). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 11:13 

Artiest

Moest je je mixtechnieken verantwoorden / motiveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:07 

Hardtraxx Crew

DJ Mani schreef:

Nee, maar vaak doe ik dat uit mezelf bij contests, omdat je zo toch net iets meer over jezelf kwijt kan. Alleen een korte biografie was echt verplicht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:32 

Hardtraxx Elite

Hij is weer fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:38 

Hardtraxx Veteran

:loving:

Ik kan die avond helaas niet, vandaar dat Sander het niet onder Paze, maar onder Zenda doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:44 

Oh, nu weet ik waar Paze voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:15 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
DJ Mani schreef:

Nee, maar vaak doe ik dat uit mezelf bij contests, omdat je zo toch net iets meer over jezelf kwijt kan. Alleen een korte biografie was echt verplicht. :)

Voor mij persoonlijk werkt zo'n uitgebreide motivatie eerder averechts..
Een setje moet voor zichzelf spreken, zonder een uitgebreide toelichting van alle positieve punten van het setje.

Maar dat is meer mijn mening :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle