mss moet hij een sabat jaar proberen xD
overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..
En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD
Na 3 keer dezelfde set binnen een maand en 20 nummers met dezelfde kick en synth heeft ie het voor mij aardig afgedaan. Het houdt een keer op...wrote:En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD
Je moet voor de grap de tracklist van zatox @ Q-Base 2009 en zatox @ Qlimax 2010(praktisch hetzelfde als op q-base 2010) is vergelijken.wrote:En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD
Ben het wel met jou eens. Ik vind Zatox ook nog steeds geweldig, ook op de feesten. (Uitgezonderd zijn optreden als WMF op Hard Bass) Maar voor de rest vermaak ik me altijd prima tijdens zijn sets. Maar deze opbouw blijft natuurlijk wel een lachertje. Eens maar nooit meer hoop ik.wrote:En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD
Ik neem aan dat deze set van te voren is opgenomen....wrote:Nee Zatox is niks meer na Vintage EP![]()
Ik kan deze opbouw overigens ook wel begrijpen, gezien het setje ervoor moest hij eerst afbouwen voordat hij zijn eigen platen kon draaien :+
100% mee eenswrote:Na 3 keer dezelfde set binnen een maand en 20 nummers met dezelfde kick en synth heeft ie het voor mij aardig afgedaan. Het houdt een keer op...wrote:En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD
Hij heeft het helemaal voor zichzelf verpest helaas.
wrote:En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.wrote:mss moet hij een sabat jaar proberen xD