Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tjah wat moet je hier nou van zeggen, ik vraag me af wat er in die beste man zn hoofd afspeelde toen hij dit aan t mixen was, komt het niet in em op dat het misschien een tikkeltje raar opgebouwd is...
gemiste kans, want hij had zeker een lekker setje neer kunnen zetten met wat nieuwe platen, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.

Na 3 keer dezelfde set binnen een maand en 20 nummers met dezelfde kick en synth heeft ie het voor mij aardig afgedaan. Het houdt een keer op...
Hij heeft het helemaal voor zichzelf verpest helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.


Je moet voor de grap de tracklist van zatox @ Q-Base 2009 en zatox @ Qlimax 2010(praktisch hetzelfde als op q-base 2010) is vergelijken.
In 2009, toen was het een beest, een heule vette tracklist met allemaal bazennummers. tegenwoordig draait hij van de 20 nummers misschien 2 nummers van een andere artiest.

Inderdaad, zijn producties zijn tof maar zijn setjes zijn niet meer wat het geweest is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar zo slecht is deze tracklist helemaal niet als je de opbouw er buiten laat. Maar tot nu toe ben ik de enige in het hele topic die iets positiefs over Zatox zegt en dat lijkt me toch vreemd. Een jaar geleden wilde iedereen dat hij op feesten zou staan en nu lees ik op de vorige pagina iets over dat hij ver-Q-Dance't zou zijn. Sorry hoor maar dan geef je iemand wel heel weinig credit.

en @ Style: Q-Base is een ander feest dan Qlimax met hele andere doelgroep dus die tracklists vergelijken heeft ook geen zin. Afgelopen jaar was ik bij Zatox op Q-Base en toen was het gewoon geweldig hoor net als in 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.

Ben het wel met jou eens. Ik vind Zatox ook nog steeds geweldig, ook op de feesten. (Uitgezonderd zijn optreden als WMF op Hard Bass) Maar voor de rest vermaak ik me altijd prima tijdens zijn sets. Maar deze opbouw blijft natuurlijk wel een lachertje. Eens maar nooit meer hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee Zatox is niks meer na Vintage EP :yawn:
Ik kan deze opbouw overigens ook wel begrijpen, gezien het setje ervoor moest hij eerst afbouwen voordat hij zijn eigen platen kon draaien :+
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee Zatox is niks meer na Vintage EP :yawn:
Ik kan deze opbouw overigens ook wel begrijpen, gezien het setje ervoor moest hij eerst afbouwen voordat hij zijn eigen platen kon draaien :+

Ik neem aan dat deze set van te voren is opgenomen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die tl staat op de kop. :') Na het eerste nummer kon hij al stoppen. Of hij moest hardcore gaan draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:44 
 
Hardtraxxer

Misschien pakt hij 'ons' deze manier terug dat die tijdens Hardbass niet een hard nummer aan het einde van de WMF set had geplakt ipv Gangster op het meest misplaatste moment van de avond, na de Tool :') En dacht hij bij The Magic Show, hier heb je hard, koppen! achja, zijn producties zijn er niet minder om, hij laat alleen de plaatkeuze achterwege, de echte liefhebbers hebben uiteraard niets aan hitjes. Overwerkt misschien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gangsterdwerg schreef:
InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.

Na 3 keer dezelfde set binnen een maand en 20 nummers met dezelfde kick en synth heeft ie het voor mij aardig afgedaan. Het houdt een keer op...
Hij heeft het helemaal voor zichzelf verpest helaas.

100% mee eens :yes: Gisteren ook weer op Reverze lol gehad om z'n set, hoor echt 20keer dezelfde kick en synth langs komen, dat heet in principe gewoon luiheid, en dat staat een artiest niet echt goed :nono: :evil: Die experimental track is dan wel weer heldig, laat 'ie toch zien wat hij kan...vreemd eigenlijk, doe dat nou altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:22 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
InsaneJunkie schreef:
mss moet hij een sabat jaar proberen xD

overal waar je gaat op een feest is zatox er ook ..

En elke keer is het FACKING vet. Lijkt wel alsof Zatox hier de volgende gaat worden in het rijtje Showtek, Headhunterz, Brennan Heart. Die vent maakt sinds een jaar alleen maar dikke platen. Creation EP, Rawstyle EP, Collabs met Tatanka en een vet Hard Bass Anthem. Hij mixt ook goed. Maar alleen omdat zijn kicks op elkaar lijken en een keer een slechte opbouw heeft wordt hij hier finaal geslayerd. Wat een nonsens. Zatox = Beest.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:53 
 
Hardtraxxer

jongens zatox you like it or not :)
ik ben fan van zatox en van zijn setjes word altijd gelukkig als ik die draait haha (behalve op hardbass)
en de laatste release met to the top en the future heeft die een andere kick he weet niet of dat opgevallen is ;)

ik vind dit setje wel grappig hard beginnen langzaam afbouwen
beetje zoals knetter leip naar een feest gaan en er nuchter weer uitkomen...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle