dawasiknie schreef:
Des te leuker was het om Stand Up/Headwave te horen.
Ik ben het met Lyst eens dat het op zichzelf staand geen bijzondere set is, maar in de context van het feest was dit een verademing.
Ben het hier enigszins mee eens, maar aan de andere kant. Na 3 nummers met de zelfde elementen (kicks e.d.) word ik er een beetje verveeld van. En dit gaat dan nog een uur door... Er zitten wel degelijk leuke stukken tussen, daar niet van, maar ik had gewoon liever gezien dat hij wat varieerde. Laatste 20 minuten waren overigens dik in orden hoor!