Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedeavond iedereen! Heb weer een leuke re-run voor jullie petto. Deze is heel veel aangevraagd en daarom heb ik o.a deze set gedaan van de 2010 editie van Qlimax. In mijn ogen alleen maar toffe platen van Zatox in deze set, erg veel leuke classics waar je gegarandeerd de voetjes van de vloer krijgt.

Geniet ervan :D



1. Zatox & Ran-D - Indoctrination
2. Zatox & Tatanka - Loops & Things
3. Wild Motherfuckers - Hard Bass (Hard Bass 2011 Anthem)
4. Zatox ft. Sarah Maria - Can't Hold Us Back
5. Zatox ft. Nikkita - Raw Style
6. Zatox - Irreplaceable
7. Zatox - Stand Up Headwave (Qlimax Remake)
8. D-Block & S-te-Fan vs Zatox - Madhouse
9. Zatox - Creation
10.Zatox & Vamper - The Crew
11.Zatox ft. Nikkita - Poltergeist
12.Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
13.Zatox - A New Dimension
14.Zatox & The R3bels - Choirs
15.Tat & Zat - Kickin' Ass
16.Zatox & Zany - Oldskool
17.Zatox - So High
18.Zatox - The Supertool
19.Zatox - How Much Can You Take
20.Ran-D - Feel My Fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was echt zijn absolute hoogtepunt als je het mij vraagt!
Echt alleen maar parels :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dit was echt zijn absolute hoogtepunt als je het mij vraagt!
Echt alleen maar parels :woot:

Heb de originele set met regelmaat op. Die edit van Choir was zo dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze jaren wel echt de laatste goede jaren, maar zoals je zegt alleen maar parels ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Dit was echt zijn absolute hoogtepunt als je het mij vraagt!
Echt alleen maar parels :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 23:47 
 
Hardtraxxer

Deze Zatox... :worship: Hierna was het ook al vrij snel afgelopen met de beste man helaas. Zo zonde dat hij het concept van classic feesten toch anders ziet dan wij zouden willen. Dit zou je dan toch juist willen horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vitality schreef:
Dit was echt zijn absolute hoogtepunt als je het mij vraagt!
Echt alleen maar parels :woot:


Lijkt me prima zn set van hem op een Classic feest! Liever nog oudere tracks eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was vet ja! Volgens mij was hij ook de ontdekker van uptempo op dat moment met Feel My Fire op bizar bpm. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dit was echt zijn absolute hoogtepunt als je het mij vraagt!
Echt alleen maar parels :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd wat jullie van het mixwerk vinden ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle