Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/NTvOBA0O/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Zatox & Dave Revan - New World Order
2. Zatox - Red Alert
3. Zatox & Villain - ID
4. MAKJ & Lil Jon - Let's Get Fucked Up (Zatox Bootleg)
5. Zatox - The Last Resort (The Qontinent 2015 Anthem)
6. Tatanka & Zatox - Gangsta (WMF Decibel Edit) (Defqon.1 2015 Edit)
7. Tommie Sunshine & The Partysquad - Alright (Zatox Remix)
8. Wild Motherfuckers - Wild Wild West
9. Zatox - ID
10. Zatox & Villain - Action w/ O.T. Genasis - CoCo vocals
11. Zatox & Mauro Picotto - Komodo 2015
12. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
13. Zatox & Kronos - Fuck The System
14. Zatox & Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ w/ Audiofreq - Audiophetamine
15. Zatox & Dave Revan - Extreme
16. ID-ID (Mashup with Zatox tracks)
17. The Stunned Guys & Paul Elstak - Thrillseeka (Wild Motherfuckers Remix)
18. Art Of Fighters - Fuck You (Outside World Edit)
19. ID
20. TNT & Zatox - Intensity w/ Dimitri Vegas & Like Mike ft. Wolfpack - Ocarina (Brennan Heart Remix)
21. Zatox - ID
22. Zatox & Dave Revan - Hardstyle Anytime
23. Zatox - Fuck That
24. Menace II Society - Chronic Disorder w/ Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
25. ID
26. Activator & Kronos - Satana (Zatox Remix)
27. Zatox & Audiofreq - ID
28. Wild Motherfuckers - Insomnia
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet je hier nou mee... 90% kon je al van te voren in vullen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:40 
 
Hardtraxxer

Wat een troep, dat zoiets uberhaupt nog op mainstage mag staan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze man de laatste tijd eh.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

Zie nu net de kansloze sitdown op de stream.... man man man wat moet ik kotsen van die Zatox :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:49 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een brute set zeg. Beter dan ik verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 19:48 
 

niet bepaald spannend dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:05 
 
Hardtraxxer

Dit was echt verschrikkelijk, laatste keer dat ik bij Zatox ben wezen kijken. Flikker hem toch gewoon van de main af man en zet net als Decibel gewoon Cyber op de main, die durven tenminste. Zelfde geld voor Frontliner (die helaas ook weer op de main staat op Decibel), maar gelukkig bij hem na dat verschrikkelijke Party Animal nummer meteen weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En alle ITalianen dan?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle