Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:00 

Hardtraxx Veteran

hoe de set al begon verpeste het al voor mij... Bruno mars :/ kom op he begin een keer lekker anders

maar na Zany & DV8 - Visions werd het gelukkig beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:56 

Hardtraxx Newbie

Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan zany, Ken maar weinig positieve dingen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:18 

r0y-style schreef:
Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan zany, Ken maar weinig positieve dingen,

Dit is echt de grootste onzin ooit. Zany is een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

viel op qlimax wel mee.. als hij nou een re-run had gedaan van try before you die op qlimax, dan was hij een held! nu niet..
Pff

niet eens Donkey Rollers - Chaos.. en trouwens ook geen Samara gehoord. 2 nummers die echte qlimax tracks zijn vind ik.;
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:51 

p-stylez schreef:
viel op qlimax wel mee.. als hij nou een re-run had gedaan van try before you die op qlimax, dan was hij een held! nu niet..
Pff

niet eens Donkey Rollers - Chaos.. en trouwens ook geen Samara gehoord. 2 nummers die echte qlimax tracks zijn vind ik.;

Elke top dj heeft wel eens een mindere set gedraait, oke ik geef je gelijk die 2 had die er moeten in stoppen.
Vond de set trouwens ook niet boeiend tot dat Worship gedraait was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Heb deze vanochtend geluisterd onder weg naar stage. Toen het eerste nummer maar eens was begonnen was ik al op de helft van me weg ofzo. :lol: Intro's van dikke 10 minuten? Haalt dat niet een beetje drive uit een feestje ofzo? :x

Setje is gewoon echt op zijn Qlimax.. Beetje heel erg slap.. Maar door de Nighter after Night remix wil ik het Zany al weer bijna vergeven. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:12 

Hardtraxx Elite

Het was me eerst niet opgevallen aan de tracklist..
Maar tot en met nummer 12 moet het wel één van de ergste karaoke sets ooit geweest zijn, zoveel meezingers achter elkaar "gemixed" :oh: (op een Quirkie tussendoor na :loving:)
En whatsup met die Nothing else matters edit... Die slaat ook echt als een tang op een varken!
Hoe je dat bij elkaar hebt kunnen plakken vraag ik me echt af..
Night after Night doet het 'm :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:20 

Hardtraxxer

The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive ♥.•:*¨¨*:•. ♥ .•:*¨¨*:•.♥ ♥.•:*¨¨*:•.♥.•:*¨¨*:•.♥
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle