Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe set van onze kant! Weer een nieuwe re-run en dit keer is het Zany @ Q-Dance Pres Scantraxx. Een feest uit 2008 waar eigenlijk alleen maar vette sets zijn gedraaid waaronder dus die van Zany. Hij was die avond die enige niet scantraxx artiest en heeft een geweldige set neer gezet met alleen maar heerlijke fusion classics. Zelf hebben wij veel naar alle sets van dit feest geluisterd dus dit zal zeker niet de laatste re-run zijn wat dat feest betreft!

Geniet ervan :D



1. The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles
2. Tatanka & Zany & DV8 - Connection
3. Noisecontrollers - Attack Again
4. Zany - Evolution
5. Killer Clown - Silentium
6. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
7. Killer Clown - Tormented
8. Jack Overdose - Octavius Augustus
9. Southstylers - Nok Joe Douwn
10.Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
11.Noisecontrollers - Shreek
12.Floorcrushers - Psycho Stylez
13.Donkey Rollers - Voice Of Conscience
14.The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
15.Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest en deze set! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Dit feest en deze set! :bomb:


Helemaal mee eens! Zwaar heldig feest wat dit :D

Benieuwd wat je van de re-run vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel fijn setje dit! Op de tracks en mixwerk niks te klagen! :thumbup:
Al was het geluid op een gegeven moment wel wat zacht. Tussen 6 en 10 ongeveer, weet niet meer exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Heel fijn setje dit! Op de tracks en mixwerk niks te klagen! :thumbup:
Al was het geluid op een gegeven moment wel wat zacht. Tussen 6 en 10 ongeveer, weet niet meer exact.


Bedankt voor de feedback! En dat zachte geluid klopt idd. Dat ligt aan mijn mening paneel waar 1 van de kanalen niet meer helemaal goed is dus zakt het geluid soms een beetje weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit feest was echt goed inderdaad :worship:

Was toen heel benieuwd waar de melodie vandaan kwam tijdens de intro's, bleek dus een nieuwe Headhunterz track te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Was toen heel benieuwd waar de melodie vandaan kwam tijdens de intro's, bleek dus een nieuwe Headhunterz track te zijn.

Oooooh ja! wauw. Valt nu ook echt pas op :P

Intervention schreef:
Dat ligt aan mijn mening paneel waar 1 van de kanalen niet meer helemaal goed is dus zakt het geluid soms een beetje weg :(

ooh das wel zuur man.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle