Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug van weggeweest met een nieuwe Re-run! Dit keer hebben we gekozen voor Zany & Noisecontrollers op Knock Out 2009. Een heerlijke set met de lekkerste classic hardstyle tracks. Erg leuk om deze te mixen om dat veel van de platen ons goed liggen! Enjoy en laat even weten wat jullie ervan vonden :)

Ps: Het laatste nummer was eigenlijk Wilde Gullie Bass maar die is nooit full gereleased dus vandaar deze mash up :)



01. Noisecontrollers - Attack Again
02. Noisecontrollers - Shreek
03. Zany feat. DV8 - Break Away
04. Killer Clown - Silentium
05. Zany - Volt
06. Southstylers - Nok Joe Douwn
07. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
08. Zany - Animated Audio
09. Headhunterz vs. Wildstylez and Noisecontrollers - Tonight
10. Zany vs. Noisecontrollers - Delomelancum
11. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
12. The Beholder and Zany - The New God
13. Noisecontrollers - CTRL-ALT-DEL (Original Mix)
14. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
15. Floorcrushers - Psycho Stylez
16. Noisecontrollers - Revolution Is Here
17. Digital Punk and Profyler - Dark Symphony
18. Zany and DV8 - Wilde Gullie Power (D-Verze Mash)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond hem van de keer helaas een beetje rommelig (en traag) gemixt op bepaalde momenten, wat voor mij niet echt lekker weg luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vond hem van de keer helaas een beetje rommelig (en traag) gemixt op bepaalde momenten, wat voor mij niet echt lekker weg luistert.

Tof dat je ons opbouwende kritiek geeft! Gaan we wat mee doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
RomanAnthony schreef:
Vond hem van de keer helaas een beetje rommelig (en traag) gemixt op bepaalde momenten, wat voor mij niet echt lekker weg luistert.

Tof dat je ons opbouwende kritiek geeft! Gaan we wat mee doen :)


Heb hem gisteravond geluisterd tijdens het sporten. Zit nu op mijn werk, dus kan even geen gedetailleerdere toelichting geven helaas (wat ik wel even graag zou willen doen). Hoop dat ik dat van de week nog even kan doen. Oh ja, en het kan zijn dat ik gisteren even in gedachten verzonken was, maar kan het zijn dat Zany - Animated Audio mist? (heel stom als dit niet het geval is hoor, maar meen hem niet gehoord te hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Intervention schreef:
RomanAnthony schreef:
Vond hem van de keer helaas een beetje rommelig (en traag) gemixt op bepaalde momenten, wat voor mij niet echt lekker weg luistert.

Tof dat je ons opbouwende kritiek geeft! Gaan we wat mee doen :)


Heb hem gisteravond geluisterd tijdens het sporten. Zit nu op mijn werk, dus kan even geen gedetailleerdere toelichting geven helaas (wat ik wel even graag zou willen doen). Hoop dat ik dat van de week nog even kan doen. Oh ja, en het kan zijn dat ik gisteren even in gedachten verzonken was, maar kan het zijn dat Zany - Animated Audio mist? (heel stom als dit niet het geval is hoor, maar meen hem niet gehoord te hebben).


Super dat je hem geluisterd hebt! en die mist idd :x! Daar gaan we volgende keer extra op letten haha
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle