Tracklist: 00:00:00 - 00. Zany - Intro inZanity S01E01 00:01:10 - 01. Deorro - Yee (LNY TNZ Remix) 00:02:01 - 02. Frequencerz - Revolution (Live Edit) 00:03:21 - 03. Headhunterz – Rock Civilization (Technoboy Remix) 00:04:53 - 04. Dr. Rude - Kalavela Shot Me Down 00:06:08 - 05. Mark With A K - Shake That Speaker 00:07:12 - 06. Lil Boosie - Crazy (Brillz & Snails Bootleg) 00:09:20 - 07. Zany - Angel of the Sun 00:12:54 - 08. Showtek - FTS 00:15:31 - 09. Fenix - Cherry Power 00:17:16 - 10. Martin Garrix & Usher - Don’t Look Down (Zany Rework) 00:20:09 - 11. Headhunterz - Headshot 00:22:32 - 12. Avana - maniac material 00:25:17 - 13. Zany & Ruthless - Free For All 00:27:49 - 14. Galantis - You & I (Genius & Dr. Phunk Bootleg) 00:31:26 - 15. Dr. Rude - Noesis 00:34:30 - 16. Beyonce - 7-11 (Jack Ü Remix) 00:35:49 - 17. Noisecontrollers - So High 00:37:57 - 18. Ummet Ozcan - SMASH! (Dr. Phunk Bootleg) 00:41:11 - 19. Speakerfreakz - Ain’t A SPF (Bootleg) 00:43:20 - 20. Showtek vs Botnek & 3LAU - The Vikings Say Booyah 00:45:50 - 21. Yellow Claw - Shotgun (LNY TNZ Remix) 00:48:32 - 22. Zany - food for woofers 00:51:01 - 23. Zany - Bouncer 00:53:34 - 24. Tuneboy - Out of Space 00:56:14 - 25. Noisecontrollers & Zany - Paranoid 00:58:40 - 26. Psyko Punkz - like a loco 01:01:40 - 27. Speakerfreakz - Drunk 01:04:18 - 28. Zany & Dr. Phunk - No Sleep
Citaat:
Dear hardstyle lovers! You might have noticed that I am more into freestyle these days than before. My recent and upcoming productions are more related to this genre and I also have played more freestyle sets lately. On the 10th of September I’m gonna try something new within the freestyle scene. Together with Fusion I am starting a new podcast called InZanity! I'm gonna broaden musical perspectives and take you all on an insane journey across all of hard dance music. Freestyle allows me to play the best hardstyle, early rave, jump, trap, rawstyle and even hardcore during a set. It doesn't matter what genre a track is from, if it thumps I'll play it! We all love to party, and freestyle is all about party music.
InZanity will be broadcasted on Q-dance radio every second Thursday of the month at 7pm (CET). You can also find this podcast on iTunes, YouTube, Soundcloud and at my Facebook page! The first episode is on the 10th of September! Hope to have your support, you guys gonna love this!
Wat een leuke, originele podcast! Gevarieerde platenkeuze (oud, nieuw), maar ook verschillende genres erin verwerkt. Energiek uurtje muziek, hou hier wel van Luistert erg lekker weg Komt mede doordat er lekker snel wordt doorgemixt.
In eerste instantie geen al te hoge verwachtingen van deze podcast, maar daar moet ik toch op terugkomen. Genoten van deze podcast, heerlijke blend van verschillende stijlen
Aankondigen dat je het breed gaat aanpakken en dan hooguit 3 tracks van een ander genre hierin steken op die hard-jump- tekstyle na vind ik toch wel jammer.
Sterker nog, ik vind de nieuwe HWS iets gevarieerder dan dit. Al moet ik toegeven dat de platenkeuze hierin stukken beter is. Hardstyle gericht dan wel. Kwa mixwerk is het ook niet veel bijzonders tot nu toe. De eerste overgang heb ik volgens mij pas gehoord bij Shake That Speaker - Crazy (Brillz & Snails Bootleg). De rest gebeurde via een aankondiging en werd er ingegooid.
Halfweg toch maar afgezet, ben wel benieuwd wat hij neerzet in S01E02.
Net geluisterd, had lage verwachtingen maar vind het een vette en toch wel gevarieerde lijst. Live zou ik me er echt wel op kunnen vermaken, voor een uurtje. Als hij dit elke maand kan neerzetten vind ik dat helemaal mooi
Vind het vooral jammer dat hij elk nummer aangekondigd, als je er eentje wilt opzoeken kan je altijd wel kijken in de Tracklist bij de tijden. Als hij het gewoon als een freestyle setje snel in mekaar mixt lijkt het me een toffe podcast alleen als je elke minuut een aankondiging krijgt vind ik het nogal jammer. Daarnaast wel een leuke tracklist dus ja, minder aankondigingen en dan zal ik wel blijven luisteren
Tracklist zou ik superdik vinden als ik dit op een feest zou horen!!
Hij mixt niet erg fijn, volgens mij met de computer in elkaar gezet en dan zet die zijn eigen stem erin/erbij (plakken) met de aankondigingen, hier kan nog het een en ander aan verbeterd worden en persoonlijk kan ik hier niet goed naar luisteren op deze manier