Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download X-Qlusive Holland XXL | De Partyschuur | Scope DJ:


Tracklist:
01. Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass (Technoboy Rude Mix)
02. Tuneboy - Sexbusters (Scope DJ Remix)
03. Scope DJ - Final Destination
04. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle
05. Headhunterz - Megasound (Old Amsterdam Edit)
06. 2 Best Enemies ‎- Les Drums (TBY Remix)
07. Headhunterz - Rock Civilization
08. Scope DJ - Rock Hypnotic
09. Headhunterz - Subsonic
10. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
11. Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ Remix)
12. Frontliner ft. MC Villain - Who I Am (Scope DJ Remix)
13. Blutonium Boy - Make it Loud (Headhunterz Remix)
14. Scope DJ - The Portal
15. Wildstylez - Back 2 Basics
16. TNT - First Match 2011
17. Scope DJ - Lockdown
18. Coone & Scope DJ - Traveling
19. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
20. Proppy & Heady & Scopy - Summer Of Stargazer (Neilio's Mash Up)
21. DJ Zany - Pure
22. Noisecontrollers - Feel So Good
23. Scope DJ & Audiofreq - Robot
24. Headhunterz Vs. Abject - Scantraxx Rootz (Noisecontrollers Remix)
25. Kaskade - Lessons in Love (Headhunterz Remix)
26. Alpha² & Noisecontrollers - Craving For The Beat (Decibel 2013 Anthem)
27. Headhunterz & Wildstylez VS. Noisecontrollers - World Of Madness (DefQon.1 2012 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 is niet Sexbusters origineel maar Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass (Technoboy Rude Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat we niet naar de zaal toe konden omdat deze vol was, volgens de borden bij de lift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke tracklist, maar als ik rechtlijnig moet zijn is dit ook niet echt een X-Q Holland set dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal maakt het je toch ook niet uit hoe recht die lijn ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, eigenlijk best een goed punt. Topset!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scope DJ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lijst is dit zeg. Anderhalf uur gillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Wat een lijst is dit zeg. Anderhalf uur gillen.


Van angst, genot, pijn, paniek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 08:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Wat een lijst is dit zeg. Anderhalf uur gillen.


Dat is te horen ook; wat een knuppels hoor je onzinnige dingen schreeuwen (en boeren) tijdens deze set.

Graag geen zaalgeluiden meer bij de opnamen Q. :/
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle