En To The Top 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
dit is een hele gave lijst zeg! Als liefhebber van de iets oudere Italiaanse hs neem ik deze zeker mee! Topwerk man!
Thanks man! Veel plezier er mee.wrote:dit is een hele gave lijst zeg! Als liefhebber van de iets oudere Italiaanse hs neem ik deze zeker mee! Topwerk man!
Maak dan een re-run, jonge.wrote:http://we.tl/s27SYNKSJI
Geluid is niet helemaal optimaal hoor ik nu..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Deze set heb ik echt heeuuul vaak geluisterd, alleen volgens iTunes al >50 keer 
wrote:Deal, ga ik binnenkort doen!
Wootum BUMP!!wrote:Deal, ga ik binnenkort doen!
Heb er helaas nog geen tijd voor gevonden
Ontzettend druk met werk momenteel.
Wootum BUMP 2!!wrote:Heb er helaas nog geen tijd voor gevondenOntzettend druk met werk momenteel.
Ik mis wel aantal trackjes zoals so fight en killashot 
Deze gisteren weer opgezet. Wat een platen 
Had er nog wel meer in willen doen, maar dan zou de lijst echt te lang wordenwrote:Ik mis wel aantal trackjes zoals so fight en killashot
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Bump
Iemand die deze toevallig nog ergens heeft liggen?
Iemand die deze toevallig nog ergens heeft liggen?
Haha, beste bump dit.
Heb hem zelf nog, zal hem wel uploaden. (Weet alleen niet hoe de kwaliteit en het mixwerk destijds was haha)
EDIT: staat een nieuwe link.
Heb hem zelf nog, zal hem wel uploaden. (Weet alleen niet hoe de kwaliteit en het mixwerk destijds was haha)
EDIT: staat een nieuwe link.
Stuk voor stuk goud. Waarom kan deze man dit toch niet meer

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind 'm al wel een tijdje beter bezig, maar idd, komt niet in de buurt van deze parels.wrote:Stuk voor stuk goud. Waarom kan deze man dit toch niet meer![]()
-
AHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2020
- last seen Jan 2022
Earfucking, action en storm 3000(die laatste was samen met de r3bels toch of alleen de rebels)kickin ass, qlimax anthem (a way back ofzo even de naam kwijt)tat and zat - skeletonwrote:Oxygen/ Irreplaceable/ Indoctrination/ Creation/ Andromeda/ I Hate U/ Raw Style/ Vintage/ The Perfect Weapon/ Brutal/ Hard Bass/ Loops & Things/ The Future/ Winter/ Oldskool/ Drop the Track/ Another Level/ Poltergeist zijn allemaal prima te doen naar mijn mening
En volgens mij zijn er nog een aantal, die we nu vergeten.
Klopt, maar dat zijn veelal wel nieuwere platen die je her en der nog wel in classics sets tegenkomt. Wilde toen een lijst maken met nummers van daarvoor, die minstens zo gaaf zijn en je nauwelijks meer hoort.wrote:Earfucking, action en storm 3000(die laatste was samen met de r3bels toch of alleen de rebels)kickin ass, qlimax anthem (a way back ofzo even de naam kwijt)tat and zat - skeletonwrote:Oxygen/ Irreplaceable/ Indoctrination/ Creation/ Andromeda/ I Hate U/ Raw Style/ Vintage/ The Perfect Weapon/ Brutal/ Hard Bass/ Loops & Things/ The Future/ Winter/ Oldskool/ Drop the Track/ Another Level/ Poltergeist zijn allemaal prima te doen naar mijn mening
En volgens mij zijn er nog een aantal, die we nu vergeten.
Pffff wat top dit. Stuk voor stuk parels