Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 23:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Wootum - De ultieme Adrenalize & Scope wegdroom mix:


Tracklist:
01. Adrenalize - Magical World
02. Scope DJ - Spark Of Life
03. Adrenalize - Island Of Adventure
04. Scope DJ - Stargazer
05. Adrenalize - Crystal
06. Scope DJ - Droid
07. Adrenalize - Relax
08. Scope DJ - Hypersonic
09. Adrenalize - Voices Of Passion
10. Scope DJ - Omniverse
11. Adrenalize - Cloudy Memory
12. Scope DJ - The Portal
13. Adrenalize - Secrets Of Time
14. Scope DJ - Wave Pattern
15. Adrenalize - Forest Interlude
16. Scope DJ - Codename N50
17. Adrenalize - Sleepless
18. Scope DJ & A-Lusion - Reaching Out
19. Adrenalize - Far From Home
20. Scope DJ - My Vision
21. Adrenalize - All The Memories
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom draait niemand ooit Scope DJ - Tuned in...

Verder wel lekker wegdromen ;)
Hoe was je treinreis maandagochtend trouwens nog? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Waarom draait niemand ooit Scope DJ - Tuned in...

Zat nog te twijfelen tussen die en My Vision, maar vind die laatste net wat fijner.

The Skribbler schreef:
Hoe was je treinreis maandagochtend trouwens nog? :P

Hahaha, ja best vlot nog. Maar half uurtje extra hoeven wachten op centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Waarom draait niemand ooit Scope DJ - Tuned in...

Scope draaide hem vannacht nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :thumbup: Hmmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
Waarom draait niemand ooit Scope DJ - Tuned in...

Scope draaide hem vannacht nog :P

GOD DAMN IT, IK ZAT TE TWIJFELEN OM TE GAAN MAAR NIET GEGAAN WANT SCHOOL EN NU MIS IK TUNED IN.

Kut.
wootum schreef:
The Skribbler schreef:
Waarom draait niemand ooit Scope DJ - Tuned in...

Zat nog te twijfelen tussen die en My Vision, maar vind die laatste net wat fijner.

You're quite wrong :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat aan in de trein vanmiddag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat mee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize altijd goed ^^ Hij gaat nu aan.
Als ik zo altijd het forum lees heb jij toch een enorme hekel aan pitch kicks, kan dit dan wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 13:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Adrenalize altijd goed ^^ Hij gaat nu aan.
Als ik zo altijd het forum lees heb jij toch een enorme hekel aan pitch kicks, kan dit dan wel? :P

Heb je gelijk in, zitten er zeker bij die te hoog gaan. Maar bij een aantal tracks vind ik de rest er omheen zo fijn, dat ik daar langsaf kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk. Prima mix hoor, fijne plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 19:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker Joris :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Lekker Joris :loving:

Thanks M7+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 22:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Venator schreef:
Lekker Joris :loving:

Thanks M7+1


gr8 m8 I r8 8/8
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle