Khadber wrote:
Related topics
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Hugio - Wildstylez Tribute (X-Qlusive Wildstylez Warm-up Mix)
- View the latest post: X-Qlusive Legends - X-Qlusive Legends (04-10-14)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Technoboy & Wildstylez @ X-Qlusive Technoboy Mixed By Mad II
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
-
S
Daaaaaaaaaaaamn, wat een set. Dit had veel later gemogen als ik de setjes van Alpha Twins e.d. zie.
-
R
- 1 posts member since 2013
- last seen Feb 2013
Niels geusebroek staat YOS lekker te verkrachten 
Alleen al om deze set vind ik het jammer dat ik hier niet bij was!
Al die oude tracks blijven echt heerlijk!!
Al die oude tracks blijven echt heerlijk!!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Awesome.
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Download links werken niet?
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
Huh? 
Er staat een zippy op de eerste pagina. Int. Being upload altijd deze links omdat ie anders geen geld krijgt.
Moet maar eens klaar zijn met die mongolen die overal geld uit proberen te slepen. Gewoon een degelijke zippy aub.
Moet heerlijk geweest zijn dit. Maar welke oudere platen heeft hij nou eigenlijk opnieuw re-mixed/gemasterd dan speciaal voor XQ, zoals hij een tijdje geleden zei dat hij dat ging doen? Alleen Pleasure?
Zou het geniaal vinden als er wat oudere pareltjes van hem ooit nog is opnieuw weggeven worden in een beter gemasterde versie.
Zou het geniaal vinden als er wat oudere pareltjes van hem ooit nog is opnieuw weggeven worden in een beter gemasterde versie.
En zonder MC. :')hotymoty wrote:Q-dance moet deze effe snel met goede kwaliteit opzetten!
Geweldige set tot aan die Geusebroek
Die gast kun je toch niet serieus nemen
?
Die gast kun je toch niet serieus nemen
View on SoundCloudhoebedoelje wrote:En zonder MC. :')hotymoty wrote:Q-dance moet deze effe snel met goede kwaliteit opzetten!
Deze is wel een prima kwaliteit, maar zit nog steeds een MC doorheen te bleren.Richardd wrote: View on SoundCloud
Daar let ik zo min mogelijk op. Waar ik wel van schrok zijn die blazers van rook of confetti of whatever, als je geluid hard aanstaat klinkt dat niet zo fijn_Padam wrote:Deze is wel een prima kwaliteit, maar zit nog steeds een MC doorheen te bleren.Richardd wrote: View on SoundCloud
Erg gaaf om die oudere tracks weer eens te horen! Bewijst maar eens dat Wildstylez veel betere tracks kan produceren dan YoS.
Ik vond die rookkannonen ook irritant om te horen in de set
Ruud_93 wrote:Erg gaaf om die oudere tracks weer eens te horen! Bewijst maar eens dat Wildstylez veel betere tracks kon produceren dan YoS.
Richardd wrote:View on SoundCloudhoebedoelje wrote:En zonder MC. :')hotymoty wrote:Q-dance moet deze effe snel met goede kwaliteit opzetten!
Nu nog downloadbaar....
Ze gaan op hogere kwaliteit niet meer downloadbaar worden ivm de Buma/stemra die daar tarieven voor gaat vragen.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Waarom zetten ze ze er dan op, zo maken ze ons alleen maar lekker.
F.ck Bumra/ Stemra
F.ck Bumra/ Stemra
Zodat je het wel af kan spelen natuurlijk. Wat een stomme vraag zeg.jeff wrote:Waarom zetten ze ze er dan op, zo maken ze ons alleen maar lekker.
F.ck Bumra/ Stemra
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ja dat snap ik ook nog wel, maar zo moeilijk doen omdat sommige mensen de set in betere kwaliteit willen downloaden