Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Wauw waar komt dit ineens weg? Wat een held :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:16 

Donateur

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, beetje ala HHz op BTB aantal jaar terug. Vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Zo fantastisch is dit toch niet? Enige echt verrassende vind ik Crystal. Black 2008 en Miami Belch draait ie buiten z'n eigen plaatjes al een aantal jaar vrij regelmatig. Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.

Zeker geen slecht lijstje, maar totaal niet zo boeiend als iedereen hier beweerd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:47 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Zo fantastisch is dit toch niet? Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.

Phantom Beat? Draait hij nooit. A Complex Situation ook niet. Maar als deze op Intents langskomen zaterdag. Please let it be :worship: :love: :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:32 

Hardtraxxer

uh... wouw uhh ik ben sprakeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
wootum schreef:
Afgezien van Year Of Summer en Lose My Mind en Earth Meets Water Remix echt een gave set :worship: Hij kan het dus nog wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vond hem al een held op de XQ dat ie redelijk oudere tracks draaide van zichzelf in ze 2 uur set. Hopen dat ie dit vaker gaat doen, en dan niet dezelfde tracks natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:08 

Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
Ik vond hem al een held op de XQ dat ie redelijk oudere tracks draaide van zichzelf in ze 2 uur set. Hopen dat ie dit vaker gaat doen, en dan niet dezelfde tracks natuurlijk :P

Op je eigen X-Qlusive vind ik dat eigenlijk ook wel een soort van 'verplichting' om je oudere tracks te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:37 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Lenny schreef:

Op je eigen X-Qlusive vind ik dat eigenlijk ook wel een soort van 'verplichting' om je oudere tracks te draaien.

Ja precies, wel spijtig dat hij plaatjes zoals Clubbin' en de plaatjes onder de naam van Outsiders die nacht niet draaide :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:49 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
We liepen heel toevallig voorbij toen we wat aan het rondlopen waren. Was zo te zien bij dit stukje:
06. Southstylers - Crystal
07. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
08. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
09. Wildstylez - A Complex Situation

Zijn mooi ff blijven staan vanaf het moment dat hij Crystal erop smeet. :D Geniaal moment!

Goede timing was dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:05 

Hardtraxx Elite

Vincent_ schreef:

Ja precies, wel spijtig dat hij plaatjes zoals Clubbin' en de plaatjes onder de naam van Outsiders die nacht niet draaide :cry:

Het was X-Qlusive Wildstylez, geen Outsiders dus ik snap wel waarom die dat niet draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 02:31 

Hardtraxx Newbie

Rawbin schreef:
Zo fantastisch is dit toch niet? Enige echt verrassende vind ik Crystal. Black 2008 en Miami Belch draait ie buiten z'n eigen plaatjes al een aantal jaar vrij regelmatig. Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.

Zeker geen slecht lijstje, maar totaal niet zo boeiend als iedereen hier beweerd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 09:55 

Donateur

Rawbin schreef:

Daarnaast nog Phantom beat, NTTW, LDFM Remix, A Complex Situation, Break Down Low, Art of Creation. Allemaal zeer lekkere plaatjes en je gaat me niet vertellen dat die die elke set draait?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle