1.Chuckie & Cregor Salto - What Happens In Vegas (Headhunterz Remix) 2.Frequencerz - Feelings 3.Wildstylez & Isaac - Lost In Music 4.Frontliner - Keep It Up 5.Headhunterz - A New Day 6.Main Suspect - Evolution Or God 7.Bazzleggerz - Heads Will Be Bootlegged 8.Alpha2 - From The Rain 9.Frequencerz - Bitch 10.Frequencerz & E-Force - Attention 11.Headhunterz - Headshot 12.Digital Punk & Nitrouz - Shadows Of The Day 13.Adaro ft MC Renegade - The House Of Wax 14.The Machine Ft. Alphaverb - Enjoy 15.Re-Volt - Rush (In Screeches We Trust Mix) 16.Frequencerz – Revolution (Live Edit) 17.Brainkicker – F.M.W. (Anagenetic D.I.T.T. Remix) 18.Digital Punk – F_ck The Girls Mash-Up (Dj Tool) 19.The Machine - Mosquito
Je mag nog veel oefenen. Ik hoor geen beatmix? Het is gewoon fade in/fade out ofzo. Ow wacht van 3 naar 4 wel, maar klinkt niet echt vloeiend. Plus de volumes staan niet goed afgesteld. Is wat lastiger, maar probeer je mix op 1 volume te krijgen.
Je mag nog veel oefenen. Ik hoor geen beatmix? Het is gewoon fade in/fade out ofzo. Ow wacht van 3 naar 4 wel, maar klinkt niet echt vloeiend. Plus de volumes staan niet goed afgesteld. Is wat lastiger, maar probeer je mix op 1 volume te krijgen.
Ben het hiermee eens. Lees het DJ topic eens door en leer eerst maar wat beter mixen Tot die tijd zou ik het hier niet neerzetten, maar in het oefentopic.
Ben het hiermee eens. Lees het DJ topic eens door en leer eerst maar wat beter mixen Tot die tijd zou ik het hier niet neerzetten, maar in het oefentopic.
hm met volume weet ik zo niet hoe het zit maar het is opgenomen via headphones zeg maar en toen weer van wav bestand naar acc file in intunes geconverteerd dus de geluidskwaliteit is ook niet echt goed..
Is het geprobeerd te teasen bij Lost in Music, dan komen er ineens een aantal beats van Keep it up door.... Met wat mix je? want ik denk dat er nog wel wat geoeffend kan worden op mixtechniek .
Is het geprobeerd te teasen bij Lost in Music, dan komen er ineens een aantal beats van Keep it up door.... Met wat mix je? want ik denk dat er nog wel wat geoeffend kan worden op mixtechniek .
pioneer dj ergo, klopt ik ben ook eig pas net begonnen vanuit mezelf zeg maar