Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 10:20 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Rawbin schreef:
Dit is echt zo'n typische set die je gewoon op het zelf feest mee moet maken. Dat vond ik met hun set van Hard Bass 2011 al. Toen ik die set terug hoorde dacht ik, wat saai eigelijk, maar op t feest zelf was het wel heel tof (bracht de sfeer er goed in iig)

WMF was op hb 2011 al pure kak :P

Als afsluiter was het alles behalve perfect ja, zeker gezien de liveset van Crypsis toen, maar verder prima op vermaakt toen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 10:42 

Donateur

Henk-Jan schreef:

Precies. 1 leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 10:49 

Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
b-ram schreef:
Aan deze set was helemaal niets Live. Tijdens die stream zag ik dat ze gewoon een voorgemaakt iets draaide en vervolgens wat een de knoppen zaten te draaien ter afleiding :thumbdown:

Joh, zou het? Volgens mij is dat altijd het geval bij een live act.

Wrong. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 06:45 

Hardtraxx Newbie

http://www.twitch.tv/thaakillah/c/3659886

De volledige HardBass 2014 stream opname
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:29 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Rawbin schreef:
Dit is echt zo'n typische set die je gewoon op het zelf feest mee moet maken. Dat vond ik met hun set van Hard Bass 2011 al. Toen ik die set terug hoorde dacht ik, wat saai eigelijk, maar op t feest zelf was het wel heel tof (bracht de sfeer er goed in iig)

Met Yellow Submarine afsluiten..

Vond er afgelopen editie ook maar weinig aan. Nummers worden gemaakt met het idee: kom we pleuren er een zatox kick onder en het zal wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:30 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Henk-Jan schreef:
Rawbin schreef:

Met Yellow Submarine afsluiten..

Vond er afgelopen editie ook maar weinig aan. Nummers worden gemaakt met het idee: kom we pleuren er een zatox kick onder en het zal wel...

Idd precies dit, alhoewel ikzelf er niet moeilijk over doe op een feestje, maar ze worden best voorspelbaar tegenwoordig. iets nieuws mag wel keertje :p
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle