faalwrote:Monsterset, jammer dat vrijwel ieder nummer voor Attack harder ging dan Attack zelf. Sluit dan ook echt af met stijl ipv zo'n makkelijke keuze.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Gaat morgen aan in de bus naar Phantasialand 
Hij vertelde me dat hij wat probleempjes had met het volume van de monitoren on stage, dus hij had t waarschijnlijk niet door op dat momentwrote:Viel me live ook al op, is ook niet dat hij het even corrigeertwrote:Ew bij de overgang naar American bad ligt ie er goed naast.![]()
Wat een gruwelijke mix is dit, zoveel originele overgangen waarvan de meeste ook gewoon lekker uitpakken.
Heel blij dat ik hierbij was. Sympho
Sympho is echt heel ziek trouwens, viel me live ook al op.

Attack gaat fucking hard manwrote:Monsterset, jammer dat vrijwel ieder nummer voor Attack harder ging dan Attack zelf. Sluit dan ook echt af met stijl ipv zo'n makkelijke keuze.
OH RIK, wat heb je toch weer voor een plaat gemaaktwrote:Assquake
Jammer van Attack, maar dat mocht de pret niet drukken... echt zonder concurrentie de set van de avond
Christien, if you read this: I loved your set at Loudness in Rotterdam (Wandering mind --> Strike again 2004
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Heerlijk!!!!!!!!!
Sympho is toch ook wel weer een pareltje, wat een heerlijke sounds. Weet iemand trouwens of B2s alle setjes nog online gaat gooien één voor één? Ben ook wel heel erg benieuwd naar Crypsis live.
Wat een vette set om terug te luisteren zeg, echt een dikke afsluiting was het. Tot Bombs Away kunnen blijven, toen wilde de bob helaas naar huis. The Mine had ik nog graag willen horen.
Heel aardig gemixt ook allemaal, op die ene beatmatch fout nagelaten. Niet op safe, veel basswitches, lekkere drive.
Heel aardig gemixt ook allemaal, op die ene beatmatch fout nagelaten. Niet op safe, veel basswitches, lekkere drive.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
1. Noisecontrollers - Creatures

Wat is dit ZIEK om terug te luisteren. Heel vet!!
Die had je ook nooit kunnen verzinnenwrote:Wandering mind --> Strike again 2004
Was echt héél ziek kan ik je vertellen. M'n oordoppen trilden zowaar uit m'n oren kan ik je vertellen. Stond echt met open mond te luisteren hoe hard dat gingwrote:The Mine had ik nog graag willen horen.
Assquake = geniaal. Het hele plaatje klopt gewoon. En de vocals haha, heerlijk!wrote:Hij vertelde me dat hij wat probleempjes had met het volume van de monitoren on stage, dus hij had t waarschijnlijk niet door op dat momentwrote:Viel me live ook al op, is ook niet dat hij het even corrigeertwrote:Ew bij de overgang naar American bad ligt ie er goed naast.![]()
![]()
Wat een gruwelijke mix is dit, zoveel originele overgangen waarvan de meeste ook gewoon lekker uitpakken.
Heel blij dat ik hierbij was. SymphoAssquake
Zulke basswitches hoor je niet vaak op feesten, is een beetje save draaien als je dat niet doet. Basswitches zijn gewoon heerlijk als je dat op een feest doetwrote:Wat een vette set om terug te luisteren zeg, echt een dikke afsluiting was het. Tot Bombs Away kunnen blijven, toen wilde de bob helaas naar huis. The Mine had ik nog graag willen horen.
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
wrote:1. Noisecontrollers - Creatures
Mee eens hoor, dikke anticlimax dat hij die draaide...wrote:faalwrote:Monsterset, jammer dat vrijwel ieder nummer voor Attack harder ging dan Attack zelf. Sluit dan ook echt af met stijl ipv zo'n makkelijke keuze.
Nee manwrote:Mee eens hoor, dikke anticlimax dat hij die draaide...wrote:faalwrote:Monsterset, jammer dat vrijwel ieder nummer voor Attack harder ging dan Attack zelf. Sluit dan ook echt af met stijl ipv zo'n makkelijke keuze.
T is dat ik er niet was, anders was het het hoogtepunt vh feest geweest.
Hakku.wrote: Nee man
T is dat ik er niet was, anders was het het hoogtepunt vh feest geweest.
Oke man.wrote:Sympho is echt episch vet btw.
De afsluiter was de grootste teleurstelling van de set voor mij, ook had hij wel 2 nummers eerder mogen beginnen met het bpm verhogen als het aan mij lagwrote:T is dat ik er niet was, anders was het het hoogtepunt vh feest geweest.
Ongelofelijk dit zeg
Hier had ik echt bij willen zijn 
Trouwens ziek dat ie Creatures draait, die wil ik al zo lang live horen
Trouwens ziek dat ie Creatures draait, die wil ik al zo lang live horen
Oja sorry, sneller = harder.wrote:Sympho is echt heel ziek trouwens, viel me live ook al op.
Attack gaat fucking hard manwrote:Monsterset, jammer dat vrijwel ieder nummer voor Attack harder ging dan Attack zelf. Sluit dan ook echt af met stijl ipv zo'n makkelijke keuze.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fucking geniaal.

Maar ook echt vanaf de opener. Wat een held.
Maar ook echt vanaf de opener. Wat een held.