Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Warface @ Reckless presents: Art Of War:

Tracklist:
01. Warface - Art of War
02. Adaro - My Soul To Take
03. Warface & Crypsis - Meredian
04. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
05. Titan - Born To Fight
06. Warface - Leviathan
07. Stereotuners - My Poetry
08. Warface & Luna - The Revival
09. E-Force - Freakz At Night
10. Warface & Titan - Chainsaw
11. Warface - Catalyst
12. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
13. Warface - FTP
14. Regain - Push It To The Limit
15. Titan - Remember Me
16. Warface - Total War
17. The R3bels - Pattern 2
18. Regain - Insane
19. The Machine - Within Each Of Us
20. Warface & Predator - The Meltdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 00:37 

Hardtraxxer

9/20 eigen tracks op ze eigen album release party. Bijzonder.
Maar zeker prima setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 09:46 

Hardtraxxer

Best prima setje! Ben niet fan van zijn muziek, maar hij heeft voor mij persoonlijk toch wel de leukste platen gepakt en die aangevuld met opzich prima tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:08 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
9/20 eigen tracks op ze eigen album release party. Bijzonder.
Maar zeker prima setje :)

Valt niet tegen inderdaad! Op je eigen feest is nou een uitgelezen kans om veel eigen spul te draaien zonder dat iemand het je kwalijk neemt.

Goeie tracklist, echt niks mis mee!

Snap alleen niet waarom Pattern 2 nog zó vaak langs komt, ben dat nummer echt helemaal zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:08 

Hardtraxxer

Over Pattern 2 gesproken. Waar hangt The R3belz in vredesnaam uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:16 

Hardtraxx Veteran

12 :worship:

Code White schreef:

Inderdaad. Laatste bericht op Facebook dateert van 28 juli https://www.facebook.com/TheR3belz/phot ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:33 

Hardtraxx Addict

Qua tracklists is er op Warface eigenlijk bijna nooit wat aan te merken. Doet ie wel goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:26 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Qua tracklists is er op Warface eigenlijk bijna nooit wat aan te merken. Doet ie wel goed zo.

Nou, daar ben ik het niet met je eens. Ik vind dit persoonlijk wel een goede verhouding van eigen tracks en tracks van andere producers, maar ik zie heel vaak in setjes van Warface dezelfde platen van andere producers voorbijkomen. Daar mag ook wel wat meer afwisseling in zitten. Dat kun je ook goed zien als je de tracklists die hij op Facebook plaatst na een evenement met elkaar vergelijkt.

Niet dat ik me niet had kunnen vermaken op deze set overigens, maar dit is iets wat me is opgevallen de laatste tijd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:25 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Jonas schreef:

Nou, daar ben ik het niet met je eens. Ik vind dit persoonlijk wel een goede verhouding van eigen tracks en tracks van andere producers, maar ik zie heel vaak in setjes van Warface dezelfde platen van andere producers voorbijkomen. Daar mag ook wel wat meer afwisseling in zitten. Dat kun je ook goed zien als je de tracklists die hij op Facebook plaatst na een evenement met elkaar vergelijkt.

Niet dat ik me niet had kunnen vermaken op deze set overigens, maar dit is iets wat me is opgevallen de laatste tijd. :thumbup:

Die man heeft zoveel feesten waar hij moet draaien, wel logisch dat je vaak met dezelfde favoriete nummers komt aanzetten. Hij gaat er niet vanuit dat op elk feest dezelfde mensen staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Is gewoon luiigheid als je elke keer dezelfde tracks draait. Je hebt uit duizenden tracks de keuze en dan draai je alsnog elke keer dezelfde. Is niet gericht op Warface trouwens, ik ken z'n tracklists en sets niet. Ik reageer puur op de members hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:01 

Donateur

Code White schreef:

Ik zie de link tussen The R3belz en Pattern 2 niet echt meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Is gewoon luiigheid als je elke keer dezelfde tracks draait. Je hebt uit duizenden tracks de keuze en dan draai je alsnog elke keer dezelfde. Is niet gericht op Warface trouwens, ik ken z'n tracklists en sets niet. Ik reageer puur op de members hierboven.

Tuurlijk kan je uit 1000en nummers kiezen, maar waarom zou je dat doen? Als je 30 nummers hebt die je zelf helemaal geweldig vindt, dan maakt het toch niet uit dat je ze vaker wil draaien? Grootste gedeelte van het publiek ziet hem echt geen 2 keer per maand :P En er zou ongetwijfeld wel iets afwisseling in zitten. Denk dat hij op een gegeven moment gewoon een goed beeld heeft van welke nummers het gewoon goed doen bij het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:18 

Chainsaw blijft leuk, voor de rest kan ik hier echt niet heel de tijd naar gaan zitten luisteren xd
Not my cup of tea.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle