wrote: Hoogtepunten voor mij Absolute Terror, Still Here remix & The World Is
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Klopt inderdaad! Zit volgens mij een screech van State Of Emergency in (al is het niet de VIP edit) en nog een aantal geluiden die ik zo even niet kan plaatsen. Outro is ook anders. Maakt het niet minder genieten natuurlijkwrote:wrote: Hoogtepunten voor mij Absolute Terror, Still Here remix & The World Is. Still here (remix) was wel een edit toch als ik het goed herinner
? Je hoorde wat andere elementen erin.
-
B
Ook 4 of 5 verschillende kicks volgens mij? Was iig fucking ziek 
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Die overgang van Fatal naar Release the Kraken
Wtf joh.
-
JHardtraxxer
- 149 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Klopt het dat de link het niet meer doet?
View on SoundCloudwrote:Klopt het dat de link het niet meer doet?
Op de paar hitjes van Deetox na was dit een geniale set! Vond de plaatkeuze van Warface vet. Over Delete hoef ik niks te zeggen denk ik
Schitterend!
Not sure if.. Ga maar van het beste uitwrote:Die overgang van Fatal naar Release the KrakenWtf joh.
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Doelde niet op hoe het ingemixed werd (liep niet helemaal lekker in de maat) , maar meer op hoe de intro van Release the Kraken, Fatal een lachertje laat lijken. Jammer dat de rest van die track pure bagger is.wrote:Not sure if.. Ga maar van het beste uitwrote:Die overgang van Fatal naar Release the KrakenWtf joh.
Release the Kraken was ook echt letterlijk het enige nummer dat ik niet in deze set vond passen.
Deze set inmiddels al wel 6 of 7 keer aangehad
Deze set inmiddels al wel 6 of 7 keer aangehad
Leuk dat Delete Absolute Terror en Still Here Remix draaide. Maar voor de rest vind ik dit eigenlijk helemaal niks aan 
Merk dat Warface meerdere keren tijdens deze set niet echt strak aan het draaien waswrote:Die overgang van Fatal naar Release the KrakenWtf joh.
Disphoria mixt ie gewoon op 3/4 van de climax van Lose Control in. Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaarwrote:Merk dat Warface meerdere keren tijdens deze set niet echt strak aan het draaien waswrote:Die overgang van Fatal naar Release the KrakenWtf joh.
![]()
Als ik het terug luister is het inderdaad bedroevend, ook zijn overgang naar Mashup 5.0
Maar goed, denk dat 95% van de mensen op Hard Bass dit niet eens gehoord hebben
Maar goed, denk dat 95% van de mensen op Hard Bass dit niet eens gehoord hebben
Dus hij kan zowel niet draaien als produceren? Wat doet ie daar dan.
Zeg maar gerust er flink naast. Kan natuurlijk wel eens gebeuren, maar probeer dan óf te corrigeren óf haal Fatal er gewoon uit, want nu gaat het gewoon een paar maten door. Lijkt nergens op.
Niet helemaal lekker in de maat?wrote:Doelde niet op hoe het ingemixed werd (liep niet helemaal lekker in de maat) , maar meer op hoe de intro van Release the Kraken, Fatal een lachertje laat lijken. Jammer dat de rest van die track pure bagger is.wrote:Not sure if.. Ga maar van het beste uitwrote:Die overgang van Fatal naar Release the KrakenWtf joh.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Heb het op het moment zelf eigenlijk niet gemerkt, maar met terugluisteren hoor ik het zeker.
Kan me wel voorstellen dat je eerste nummer inmixen wat stroef gaat ivm zenuwen, dat kan de beste overkomen..
Maar hoor het eigenlijk de gehele set gebeuren
Kan me wel voorstellen dat je eerste nummer inmixen wat stroef gaat ivm zenuwen, dat kan de beste overkomen..
Die Disphoria viel me live al op, nu hebben ze er een mooi jingletje overheen geplakt
Gelukkig is dat tegenwoordig geen probleem meer op de grote evenementen.wrote:Heb het op het moment zelf eigenlijk niet gemerkt, maar met terugluisteren hoor ik het zeker.
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Fixedwrote:Alleen maar eigen platen op 1 na, alleen maar hard harder hardst, alleen maar dood en verderf.. yes please!
Wauw wat een set, einfach rammen
Als dit de toon voor 2016 is, dan kon 2015 nog wel eens overtroffen gaan worden. Zonde dat ik hier niet bij was.
Moet bekennen dat het me live niet opviel, maar hier zitten wat verschrikkelijke overgangen inderdaad.
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Betere kwaliteit?wrote:View on SoundCloud