Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker





TL
1. Donkey Rollers - What We Are
2. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Tatanka & Zatox Mix)
3. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
4. Chapter V - Evoke
5. B-Front - EVP
6. Vyral - Into The Unknown
7. Phantom - Line of Fire
8. Vyral - Discomania
9. Vyral & MC Activate - From the Depths
10. Main Concern - Red Storm (Hatom Remix)
11. Vyral - Mind Control
12. Angerfist - Beyond Strength
13. The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)
14. Kruelty & Criminal Mayhem - Slaves Of Doom
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik nog wel de interessantste naam in de hardstyle, samen met 1 of 2 andere namen. Pakt er meestal leuke onverwachtse dingen bij en heeft zelf een heel fijne sound.

4. Chapter V - Evoke, teken dit bij Spoon aub. :drool: Heerlijke plaat, heeft ook de melodieuze sound die ik mis bij de meeste huidige Spoontech namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het lijstje zal het niet liggen, gaat aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
4. Chapter V - Evoke


Nouzeg vinden ze dat zelf netjes zo met de deur in huis vallen?????????????????? Wat een tering dikke plaat is dit ineens als donderslag bij heldere hemel dan stel gekken!!!!!! Chapter V??? NOOOOOOOOOOit gezien.
Die kickswitch in de mid NONDEJU ik zou mezelf een beetje inhouden als ik hun was PFFFF dan die epische trance melo Alan Watts sample ik wor nie goed hoor.
@SPOONTECH @WENDY @TOKIOHOTEL_EMO vat ze bij de kraag en hup tekenen, aankondigen, strik drom en op lineups dumpen die handel GADVERRRRdamme wat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
corneelwr schreef:
4. Chapter V - Evoke


rage

De melodieuze Vaz/Infirium-achtige invloeden die ik nogal mis, ze vatten hem precies bij de kraag ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
corneelwr schreef:
4. Chapter V - Evoke


Nouzeg vinden ze dat zelf netjes zo met de deur in huis vallen?????????????????? Wat een tering dikke plaat is dit ineens als donderslag bij heldere hemel dan stel gekken!!!!!! Chapter V??? NOOOOOOOOOOit gezien.
Die kickswitch in de mid NONDEJU ik zou mezelf een beetje inhouden als ik hun was PFFFF dan die epische trance melo Alan Watts sample ik wor nie goed hoor.
@SPOONTECH @WENDY @TOKIOHOTEL_EMO vat ze bij de kraag en hup tekenen, aankondigen, strik drom en op lineups dumpen die handel GADVERRRRdamme wat lekker.

pffff :lol:

Verder wel eens. Dikke ploat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
corneelwr schreef:
4. Chapter V - Evoke


Nouzeg vinden ze dat zelf netjes zo met de deur in huis vallen?????????????????? Wat een tering dikke plaat is dit ineens als donderslag bij heldere hemel dan stel gekken!!!!!! Chapter V??? NOOOOOOOOOOit gezien.
Die kickswitch in de mid NONDEJU ik zou mezelf een beetje inhouden als ik hun was PFFFF dan die epische trance melo Alan Watts sample ik wor nie goed hoor.
@SPOONTECH @WENDY @TOKIOHOTEL_EMO vat ze bij de kraag en hup tekenen, aankondigen, strik drom en op lineups dumpen die handel GADVERRRRdamme wat lekker.


:lol: :lol: :lol:

Ontopic: Wat een gruwelijke set! En die Chapter V ploat poahhhh wat goed
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle