Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 13:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Villain presents XXlerator - Episode #39



Tracklist:
1) Bioweapon - The Lost Empire (Emporium 2016 anthem)
2) Da Tweekaz & Darren Styles - Heroes
3) Sephyx - Let 'm Fly
4) Atmozfears ft. David Spekter - Keep Me Awake
5) Rebourne & Envine - Everlasting
6) Navion & Oryon - Feelings of Love (TALENT TRACK)
7) Wasted Penguinz - Black & White
8) MVTATE & Ecstatic - Collide
9) Pherato - Top Of The World
10) Coone & Hard Driver - It's All In The Game
11) Faizar - The Void
12) The Prophet - Desire
13) Blackburn & Intractable One - Nightshift
14) Denza - Future
15) Noisecontrollers - The Game
16) D-Charged ft. Jonathan B-T - Shining
17) Dr. Phunk - Insanity
18) Tatanka & Kronos - AMB
19) Rezurector & Rebel of Noise - Neverland (TALENT TRACK)
20) Hard Driver - SampleBoxx
21) Artifact - Let Us Pray
22) Phuture Noize - The Worlds Beyond
23) Bass Chaserz & Degos & Re-Done - Night Falls
24) Adaro & B-Front - Rock Now
25) Sub Zero Project - Let The Pistol Go
26) Requiem & Warface - Ways of the Underground
27) Riiho - Execute
28) Warface & Delete - The Truth

Veel plezier guys! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante lijst met voor mij redelijk wat onbekende (of nog niet beluisterde) tracks. Wellicht dat deze nog even aan gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er weer uitstekend uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem net klaar , zoals gewoonlijk een dikke complete lijst ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette episode! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 12:53 
 
Hardtraxxer

Feelings of love errug lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:01 
 
Hardtraxxer

Heb hem nu geluisterd en dit is zeker een goeie episode!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is weer fijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag geluisterd, was weer lekker. Verrast door nr 6 (talent tack) en ook 16 klonk bijzonder fijn. Verder hoeft die Dr. Phunk plaat niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima aflevering, meermalen doorgelopen. Hootepuntjes voor mij de nieuwe Da Tweekaz, NC en Phuture Noize en ook de Adaro/B-Front collab bevalt me wel :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle