Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:47 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Misschien kun je voor elke groet boeking van 'vroeger' een plaat uitkiezen die je echt is bijgebleven en die voorzien van een paar woorden commentaar ofzo?

Goed idee ook (y) thanks !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:51 

Hardtraxx Addict

Mc Villain schreef:
bloemkool schreef:
Ik stoor mezelf op een feest vrijwel nooit aan een MC, alleen als ik een setje terug luister kan het irritant zijn.

Begrijp ik volkomen, heb het ook al vaak tegen Q-dance gezegd, dat er soms echt te veel sets met Mc's zijn en of het niet beter zou zijn om meer sets zonder uit te zenden...

Maar dat willen ze niet, omdat ze vinden dat dan het live effect weg is

Dit bewijst dus gewoon dat het meestal niet de schuld van de MC zelf is, maar aan bijv. Q-Dance en top dat je iets met de feedback gaat doen :thumbsup:

Ik vind het stukje van XXtra Hard in ieder geval heel leuk en goed afgewisseld met bijv tracks van wat upcoming artiesten (Digital Mindz, Stereotuners) en ook leuk om tracks van Delete of andere Theracords artiesten te zien.

Ben nu wel heel erg benieuwd naar Episode 18 als er wat van die feedback erin verwerkt zit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:55 

Hardtraxx Veteran

Live stoor ik mij ook niet aan een MC. Thuis kan het nog wel eens vervelend zijn omdat je dan niet in de sfeer van het feest zit.

Het lijkt mij ook wel leuk om een 'vergeten plaatje' weer eens te horen in de podcast. Best fijne podcast heb je trouwens, lekker veel afwisseling en leuk ingedeeld. Luister het meestal niet helemaal af, maar er zit altijd wel een leuk stuk in de episode die ik ff luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste vind ik de opbouw en invulling van de podcast nu wel goed, je biedt in één podcast eigenlijk voor ieder wat wils. Echter, zoals al eerder aangegeven hier, zouden er inderdaad wel wat oudere tracks bij tussen kunnen. Daarnaast zou je de frequentie van de 'talent track' misschien wat hoger kunnen doen, kijk bijvoorbeeld naar de set van Crypsis op Defqon, die toch redelijk wat onbekendere namen promoot op de MainStage.

Misschien is het ook een leuk idee om in plaats van de Guest Ride bijvoorbeeld eventueel een keer een '2005-2010' tribute te doen, beetje het Tijdmachine idee eigenlijk. Tracks vanuit die tijd vind ik persoonlijk nog wel toegankelijk voor de luisteraars die nog wat minder 'in de hardstyle zitten'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 15:13 

Hardtraxx Crew

De opbouw van de podcast vind ik vrij origineel en pakkend ten opzichte van wat de rest van de podcasts doet. Ik heb zelf alleen niks met een hoop tracks (dit heeft dus niks met je podast zelf te maken maar met mijn smaak). Dus ik luister vaak, net zoals Davey ook al aangeeft, een gedeelte van de lijst. Meestal om wat promo's te luisteren.

Ben het met de meerderheid eens dat er wel eens een ouder/vergeten plaatje tussen mag zitten. Puur omdat dit voor wat afwisseling en frisheid zorgt :) Hoeft natuurlijk niet meteen een early plaat te zijn (mag wel), maar tracks vanaf 2008 passen imo prima in een lijst als deze. Zowel in het melodieuze als het hardere gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:
[quote="iMark"
Vandaar dat Da Tweekaz & Luna hem al in hun podcast/warmup gedraaid hebben.

De episode is btw niet veel bijzonders...

Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)[/quote]

Ik zie nu pas dat je gereageerd heb, maar het grootste gedeeldte van de tracks liggen mij niet. Dit komt niet door jou of Outbreak, maar het meerendeel van de hardstyle is niet echt meer mijn smaak.

Zoals eerder aangegeven zou een ouder plaatje welkom zijn, want ik denk niet dat het meerendel van de luisteraars nou erg warm worden van Dr. Rude. Zet daar bijvoorbeeld een Wildstylez, Scope DJ of Noisecontrollers plaatje neer uit 2009 en veel mensen worden enthiausast. Nu lijkt het meer op een verzameling van de tracks van de laatste twee maanden en jij mag er bij praten.

Als je naast de Talent track van het raw lijstje ook een oude knaller neer zet, blijft het heerlijk divers.

Verder is het concept van deze podcast wel 10x leuker dan bijvoorbeeld Isaac's Hardstyle Sessions of HWS omdat je hier beide groeperingen van de hardstyle mee aantrekt.

Tof trouwens dat je reageert en open staat voor kritiek! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:30 

Donateur

wootum schreef:
De opbouw van de podcast vind ik vrij origineel en pakkend ten opzichte van wat de rest van de podcasts doet. Ik heb zelf alleen niks met een hoop tracks (dit heeft dus niks met je podast zelf te maken maar met mijn smaak). Dus ik luister vaak, net zoals Davey ook al aangeeft, een gedeelte van de lijst. Meestal om wat promo's te luisteren.

Idd, het komt de ene keer wat ongelukkiger uit dan de andere. Ik denk dat je ook wel een beetje in je achterhoofd zal moeten houden wat je publiek eigenlijk is, en vanuit dat oogpunt draai je prima setjes. Ik bedoel een paar oude plaatjes zijn opzich leuk, maar ik ga ook niet een uur luisteren vanwege 2 of 3 leuke oudere plaatjes (dat doe ik met bijv HWS ook niet). Dan luister ik eerder die oudere plaatjes apart terug. Dat in acht genomen vind ik het een prima podcast.

Volgens mij heb ik 't ook wel eens eerder genoemd maar vind het een fijn idee dat je niet direct gelieerd bent aan een label, en dat levert vaak prima variatie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 08:20 

Hardtraxx Veteran

Openstaan voor feedback. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 10:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Openstaan voor feedback. :thumbsup:

Dit, erg netjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 10:33 

Vooral het laatste wat Timothy zegt. Je zit niet vast aan een label waardoor er zat afwisseling in zit. Dit is een van de enige podcasts die ik wel eens beluister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:16 

Hardtraxx Addict

Mc Villain schreef:
hoebedoelje schreef:
Mc Villain schreef:
Waar hoe moet een tracklist er dan uit zien volgens jou, als hij wel bijzonder is ? :)

Ik geniet pas wanneer ik GEEN "mc" hoor tijdens livesets en/of podcasts. :loving:

Tracklist is dan vrijwel onbelangrijk, als mijn beleving van muziek maar niet is verziekt door dat onnodige gelul al de tijd.

Dan heb jij het volgens mij best zwaar op feesten, omdat je weet dat elk feest een mc heeft :)

Haha inderdaad, MC vind ik in dat opzicht ook belangrijk (kan net ff het publiek iets meer aanzetten enzo) Alleen hoop ik altijd bij een set geen Ruffian te horen, persoonlijk vind ik hem vreselijk die gozer lult echt te veel en 9/10 keer loopt ie te blèren als er net een gruwelijke climax in klapt.

OT: lekkere episode en begin steeds meer fan te worden van Digital Mindz :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle