Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Dikke tracklist, dik mixwerk! Ook de hardcore klonk prima! Oh My Sun naar My Misery word mijn dood als dat ooit gebeurd op een feest, wat blijven die 2 platen godsgruwelijk lekker :love: :thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:06 

Donateur

Deze gaat mee! Lekkere lijst !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:16 

Bierkoning

Heb hem net ff opgezet, klonk lekker :) Gaat idd vrij hard op het einde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 10:01 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik al zei op twitter, heerlijke lijst! Gaat vanavond gelijk op m'n iPat en gaat deze week geluisterd worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:13 

Zal t hardstyle gedeelte meepakken! Alleen sommige tracks staan wat vroeg imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:22 

Donateur

patrickjeb schreef:
iPat

:lol: :lol:

Gaat mee, leuke lijst en vette afsluiting :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
patrickjeb schreef:
iPat

:lol: :lol:

Waaaaaaaaaaaaaaaat? :cry:
Zo heet m'n iPhone :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

Nog niet geluisterd, maar die tracklist !! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:59 

Donateur

Vik schreef:
:D Feel free om commentaar te leveren op dingen die je minder vindt he. Sta daar altijd voor open. :)

Okee komt die:
Overall een vette mix en leuk om naar te luisteren :D
Maar omdat je zo aandringt, wat mindere puntjes:
- De overgang naar Life Beyond Earth is goed, maar eindigd wel abrupt. Dat geeft wel even een HUH effect :P
- Zoals sommige hierboven al aangaven staan sommige tracks wat te vroeg in de mix, opbouw had dus wel wat beter gekunt :)
- Probeer wat minder intro/outro te mixen, dat houd ook de drive in je set en kun je ook meer nummers in bijv een uur stoppen :D

Dan nog even een pluspuntje, je overgangen worden naarmate de mix vordert wel leuker en interessanter, waarschijnlijk moest je gewoon even inkomen? :P
Hardcore is vet gemixt, dus prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 03:03 

Hardtraxx Newbie

geweldige setje in mekaar gebouwd :yay: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Heb hem ook geluisterd, vond hem heel dik. Niks op aan te merken eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Heb hem toevallig afgelopen weekend ook op cd gekregen van dr, dus ik zal hem binnenkort wel eens luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Niks mis mee, gaat op mn iPhone! Goed gemixt, leuke track's en zeer goede opbouw, ook slim om NuStyleCrap als opbouw naar hardcore te gebruiken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:25 

Hardtraxx Addict

Wat een lijst. Ga 'm nu luisteren :thumbsup:

EDIT: Jezus dat einde is echt gevaarlijk :worship:
Draai eens een keer zo'n set bij The Limit, dan heb ik nog wel een paar van die eind-boem verzoekplaatjes die je er doorheen mag knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:52 

Donateur

Vik schreef:
Bij Life Beyond Earth viel me dat ook op inderdaad. Heb je niet gehoord dat ik tijdens het inmixen van Discorecord naar LBE de bass vergeet weg te halen? :P Maar hoe kan je dat het beste oplossen dat er ineens zo'n stilte valt? Beetje reverb of delay gebruiken ofzo?

Over dat intro outro mixen: heb je gelijk in! Weet eigenlijk niet waarom ik dat niet meer gedaan heb haha. :P
Bedankt voor je comment! Ik vind jou sets altijd wel dik, dus ik ben blij met je commentaar. :) Tnx!

Je zou inderdaad delay/echo kunnen gebruiken, of een goed bijpassend nummer vinden waarbij de stilte niet opvalt/storend is :)
Thanks, dit setje was ook vermakelijk om naar te luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Je ken ook gewoon je outro-plaat wat eerder uitfaden, bass weg, mid weg, high weg, eventueel een hipass filter gebruiken, dan kan je ook wel smooth uitmixen. Hangt beetje van je type mix af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:42 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Je ken ook gewoon je outro-plaat wat eerder uitfaden, bass weg, mid weg, high weg, eventueel een hipass filter gebruiken, dan kan je ook wel smooth uitmixen. Hangt beetje van je type mix af.

Of inderdaad op deze manier, ligt er net aan hoe de plaat die je uitmixt loopt en of het bij elkaar past :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:59 

Nu mijn reactie! Die had je nog tegoed.

Prima mix! Het mist denk ik alleen nog wat fine-tuning. Ik ben nu bij nustyle crap en dat wordt ook t laatste nummer wat ik meepak dus t gaat over t hardstyle gedeelte. :)

Jammer dat je bij woznotwoz t niet aandurft om de switch naar de reverse te maken. Ik ben persoonlijk een flink fan van switches en had m graag gehoord hier. Verder wel prima, leuk dat je m al teast vantevoren. Let it go is een nice mixje, ware het niet dat ik m veel te vroeg vind staan. Alle nummers zijn opzich wel leuk maar discorecord mocht eerder, big bang mocht eerder, let it go later.
Discorecord gaf je al aan dat je de bass vergeten was om laag te zetten, jammer! Geeft wel een duister sfeertje aan de mix, maar dat klopt niet helemaal met t nummer wat erna komt. Bij Life Beyond Earth gaf Black Sunrise al terecht aan dat t wat te plots was. Een echootje of al zorgen dat de mid al meer is weggedraaid is een oplossing hiervoor! Daarna heb ik eigenlijk niet echt fouten gehoord! Gewoon prima mixjes, vooral zero hour loopt lekker door. Prima! Ja distorted tease dan, oke, maar je corrigeert m prima :)

Er zit nog meer in vik, weet ik zeker! Maar je bent al zeker voorbij "acceptabel" niveau, keep it up :) Zie graag weer een nieuw setje tegemoet, mits in betere volgorde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:15 

Hardtraxxer

Super toffe lijst met geweldig mixwerk ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:18 

Donateur

Was een geweldig setje! heerlijk op geslapen in de bus van London naar Nederland :love: En mixwerk was gewoon prima

Benieuwd naar je volgende setje \0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:41 

Hardtraxxer

ThaNeighbourZ schreef:
Nice Tracklist!
neem hem mee! btw wie kan mij helpen aan nmmr 2 Headhunterz / WoznotWoz #320Kbps
Bedankt man! Woznotwoz kun je HIER krijgen

Die downloadlink is verlopen :$
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle