Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Lekkere tracklist, welke gear heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:58 

Hardtraxxer

Klinkt goed vik :thumbsup:
prima overgangen en lekkere tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:08 

Hardtraxx Elite

Ben hem aan het luisteren. Klinkt tot nu toe goed.

Edit.
De overgangen waren lekker. Alleen jammer van de overgang 8/9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

geluisterd en beviel me goed hoor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:20 

Hardtraxx Addict

Lekker mixje man, net ff geluisterd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Newbie

Heb hem net geluisterd! :D
Hij luisterde lekker weg met een mooie TL! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Ziet er goed uit Vik, ga 'm ook effe luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Word geluisterd, reactie krijg je nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:18 

Tot nu toe, ik ben vanaf mn laptop aan t luisteren dus ik hoor niet ieder detail.. Ik zag dat je mixt met zo'n apparaat, is dat zonder laptop ofzo?

Mood to swing -> Put Some Grace lijkt de afmix (t laatste stukje van de mix) wat abrupt. Misschien wat spelen met de EQ om het wat vloeiender te laten gaan zou kunnen helpen!

-> Scars , opzich netjes getimed, kan prima. Wel liggen de platen neit helemaal op elkaar. Even goed luisteren en corrigeren!

-> Communicate, lekkere mix! Ligt er goed op. Is het de bedoeling dat je m 4 blokjes laat duren? Hier kan het prima in ieder geval, gebeurt genoeg in de intro en ook in de outro van scars.

->Risk, prima mix! Lekker vlot, goed subtiel ingemixt maar wel aanwezig. Blijft een dikke plaat (vooral de intro dan, lekkere kick.)

Hmm ik ga even voetbal kijken, je hoort de rest nog. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Zal die van jou ook eens meepikken kerel!
Ben wel benieuwd hoe jij je mixwerk enz voor mekaar hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 12:18 

Zo nu komt jou setje weer aan de beurt.

Scrambled. Wat er daar precies gebeurd weet ik niet. Het matcht niet helemaal lekker naar mijn gevoel dus ik had deze denk ik eerder ingecued, of een cuepoint gemaakt zodat ie na de climax van risk al af was. Of misschien de bass gedempt gehouden zodat ie wat minder aanwezig was. Hij ligt er wel prima op verder. Vette plaat ook!
Bionicle ook strak gemixt, ligt er goed op, dikke plaat. Niks op aan te merken!
Burn it, toen je m aan het teasen was dacht ik, dit zou echt wel eens een vette mix kunnen worden. Die geluidjes matchten echt lekker bij elkaar. Wat daarna toch wel jammer was is dat de basslines gewoon echt niet zo goed bij elkaar passen. Ook ligt ie er niet helemaal op, echt een klein beetje!
Dark age, vet gemixt! Goede platenkennis dat je m laat staan, matcht ook lekker bij elkaar. Waar je wel op moet letten is dat je m niet te hard erinknalt. Nu hoorde je die screech, en daarna is ook de fader vol op. Ik zou dat iets subtieler proberen. Hij ligt er wel een kleeeeiin stukje naast. *EDIT* Ho ik zie dat je dit niet bedoeld had? Het is echt een prima manier om een wat minder standaard mix te maken. Vaak zul je zien dat de break naar de midintro 1 blokje is, waardoor je m kan laten staan. Doe het zelf ook wel eens dus ik vind dit zeker geen slechte mix!
Surge of Power. Prima gemixt, wederom vette plaat. Had m zelf ook gebruikt dus daar zul je me niet over klagen, je mixt m beter in dan ik zelf had gedaan. :)
Dan nu je vetste mix van de set, naar In Full Effect :worship:. Heerlijk getimed, matcht sweet bij elkaar, ligt er goed op. Jep, duidelijk de beste mix van je set! :)
Jealousy vind ik zelf een ietsje mindere plaat. Wel zuiver gemixt wederom, geen fout gemaakt daar!
Straight to da beat mxi je daarna ook zeker goed in. Lekker vlot al ingecue'd, en komt perfect uit tot t breakje na de climax. Ook beter imo, want die midintro en midoutro zijn niet t sterkste gedeelte van Jealousy.
Dead of the night mix je ook goed in. Je weet de geluidjes prima te zitten en speelt op de juiste manier met de faders. Duurt ook niet te lang, lekker! Toch ook wel een dikke plaat. Heb m zelf nog nooit gedraaid, komt denk ik toch door de eerste versie met die lelijke kicks. Nu gaat het toch nog wel aardig!
Chemical blijft een dikke plaat, mag je van mij op ieder moment van de dag aan me laten horen. Ik had alleen zelf niet de bassswitch gemaakt naar die hoge tonen van chemical, klinkt gewoon niet helemaal lekker. Dat is wel natuurlijk een kwestie van smaak.
Drop 2 your knees vind ik ook een vette plaat, hoor je niet vaak! Ook weer lekker gemixt, die plaat valt ook lekker in te mixen. Veel geluidjes die afwisselden met de vocal van chemical. Goeie!
Annihalating ben ik ietsje minder fan van. Ik zou wel proberen om met intro's waar eigenlijk niks in gebeurd om iets minder met de faders te spelen. Zelf heb ik ook lang met alleen een clap geteased, en zelfs nu doe ik dat nog wel, maar ik probeer er op te letten dat ik dat niet teveel doe. In deze mix vond ik het een klein beetje storend worden.
Damn eigenlijk heeft deze wel echt brute sounds. Lekkere afsluitplaat toch wel!

Al met al waren er wel wat kleine foutjes, maar was zeker prima voor een eerste gearmix! Ik zou er wat op letten dat je de platen niet heel plots inmixt, maar wat subtieler omhoogbrengt. Een paar keer was de beatmatch, of het gelijkleggen niet helemaal perfect maar was niet ontzettend storend. Dat lijken me gewoon normale 'beginners'kwaaltjes wat je alleen verhelpt met oefenen oefenen en oefenen!

Hoop dat je er wat aan hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Ook maar eens luisteren tijdens een pot fifa. Commentje komt straks. Wel iets minder uitgebreid dan Nazale denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Heb het setje in 2 delen geluisterd, gister een stukje en zojuist de rest. Ben het met de meeste kritieken van Nazale wel eens. Hier en daar zou het allemaal net iets strakker mogen. Hoe vaker je draait hoe meer je let op die kleine details. Al met al een prima setje en vooral de tracklist is best leuk. Goeie opbouw ook, zie je niet vaak meer. De mix van in Full Effect was erg nice idd, sowieso is In Full Effect een bazentrack die je te weinig hoort. De mix van Burn it naar DarkAge was inderdaad gewoon qua timing wel lekker maar helaas liep hij er constant een beetje langs. Vond het iig niet storend dat je hem daar liet staan. Al met al een prima setje met her en der wat foutjes. Hoelang draai je al als ik vragen mag?

Als ik eerlijk ben zou ik dit setje niet zo snel op mijn telefoon zetten. Daarvoor vind ik de kleine foutjes toch net een beetje te storend. Ik zal je volgende mix weer luisteren, als die een leuke tracklist heeft gaat die sowieso meer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:55 

Ik draai denk ik nu anderhalf jaar 1x per week? Soms wat vaker, soms wat minder vaak. Onze eerste salmondaymix is gepost op 16 november. We hebben zowaar een jubileum merk ik nu! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik draai denk ik nu anderhalf jaar 1x per week? Soms wat vaker, soms wat minder vaak. Onze eerste salmondaymix is gepost op 16 november. We hebben zowaar een jubileum merk ik nu! :D

Ik draai vanaf halverwege 2009 denk ik. Ruim 2 jaar dus. Wel ook lange tijd met vdj zitten kutten trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Heb het setje voor het grootste deel geluisterd tijdens een paar potjes fifa en hij is goed bevallen. Geen overdreven fouten zo gehoord, behalve degene die al genoemd was :D

Ga zo door! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Heb het setje voor het grootste deel geluisterd tijdens een paar potjes fifa en hij is goed bevallen. Geen overdreven fouten zo gehoord, behalve degene die al genoemd was :D

Ga zo door! :thumbup:

Sluit mij hier bij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Ben hem nu aan het luisteren tijdens het TV kijken.

Nu Dead of the Night (L)
Klinkt goed tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 23:29 

erg lekkere set idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:

Ik draai vanaf halverwege 2009 denk ik. Ruim 2 jaar dus. Wel ook lange tijd met vdj zitten kutten trouwens.

Ah nice! Ook al op een feestje gedraaid?

Nee nog nooit. Komt misschien binnenkort verandering in, ik mag komen draaien op een feest in Den Bosch maar het is nog een beetje onduidelijk wanneer het feest is en welke locatie. Organisatie is er nog mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

Staat er dan Gangsterdwerg op de flyer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Staat er dan Gangsterdwerg op de flyer?

ja natuurlijk
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle