Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dikke lijst, eens luisteren naar mixwerk 
Lekker setje man! Ik vind alleen dat de outro's soms iets te lang doorgaan in de intro's van de volgende track en dat kan een intro behoorlijk verpesten imo. Verder niet slecht gemixt en een lekkere lijst! 
-
S
Viktor 
NoiseheadcontrollerstylerZ?wrote:Ja ik wist zo snel niks anderswrote:Viktor
Bedankt voor alle positieve reacties!
Thx Nando voor je feedback!
Zijn er nog meer mensen die feedback voor ons hebben?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Viktor, wennen.... Klinkt als een BEEST
Setje gaat mee
Setje gaat mee
Mixwerk is op 1 of 2 overgangen na gewoon prima. Bij Stella Nova-Back In The Days loopt ie wat lang en scheef mee, en bij de overgang op Voice Of Conscience loopt ie ook niet helemaal lekker. Voor de rest was het voor t gewoon goed om aan te horen. Platenkeuze is ook leuk.
Goed werk baasjes!
Goed werk baasjes!
Thanks man!wrote:Mixwerk is op 1 of 2 overgangen na gewoon prima. Bij Stella Nova-Back In The Days loopt ie wat lang en scheef mee, en bij de overgang op Voice Of Conscience loopt ie ook niet helemaal lekker. Voor de rest was het voor t gewoon goed om aan te horen. Platenkeuze is ook leuk.
Goed werk baasjes!
Jaaaaaaaa tracklist liegt er niet om Vik
En ben je ondertussen ook al op Viktoriouz gekomen?
En ben je ondertussen ook al op Viktoriouz gekomen?
Lekker setje, over het algemeen netjes & snel doorgemixed, al vind ik dat je sommige platen echt niet mid intro mag mixen (Who Wants This, Insomnia) tenzij het echt perfect matched met de track ervoor 
-
G
Meerdere keren geluisterd, en erg lekker setje!
ik dacht eerst dat ie mss te hard was, maar hij was erg goed te doen qua hardheid

ik dacht eerst dat ie mss te hard was, maar hij was erg goed te doen qua hardheid