Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 19:42 
 
Hardtraxx Crew

Vertile @ Supremacy 2021:


Tracklist:
01. Vertile - Together We Grow
02. Rebelion - Echoes (Vertile Remix)
03. Vertile & Demi Kanon - How We Do It
04. Aversion - Face Of Chaos
05. Vertile - On My Own
06. Vertile - Ain't Nobodi
07. Vertile - Eyes Closed (Kick Edit)
08. Adaro & Vertile - Walk With Me
09. Vertile - Eyes Open
10. Endymion & The Viper ft. Feral Is Kinky - Raging In The Dancehall (Vertile Remix / Defqon.1 Edit)
11. Vertile - The New Normal
12. D-Sturb ft. Alee - Party At My Place (Vertile Remix)
13. Vertile - Change This Place
14. Adaro - Flame Up High (Vertile Remix / Supremacy Edit)
15. Vertile - Stronger (Kick Edit)
16. Vertile - Not My Affection (Kick Edit)
17. Gunz For Hire - Ongedierte Van De Nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wilde men dit op Qlimax zien xd had nog nooit een plaat van hem gehoord maar deze set vind ik echt 3x niks. Had het logisch gevonden als men aan de hand van Supramacy Act of Rage had willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wilde men dit op Qlimax zien xd had nog nooit een plaat van hem gehoord maar deze set vind ik echt 3x niks. Had het logisch gevonden als men aan de hand van Supramacy Act of Rage had willen zien


Ik ben deze ook gaan luisteren n.a.v. de berichten in het Qlimax topic, maar ik kan hier zelf ook niet zo veel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
ErikZ schreef:
Wilde men dit op Qlimax zien xd had nog nooit een plaat van hem gehoord maar deze set vind ik echt 3x niks. Had het logisch gevonden als men aan de hand van Supramacy Act of Rage had willen zien


Ik ben deze ook gaan luisteren n.a.v. de berichten in het Qlimax topic, maar ik kan hier zelf ook niet zo veel mee


Ik heb hetzelfde. Ik zie niet wat hier nou zo enorm interessant aan is. Ik hoor af en toe wel een goede volle kick voorbij komen, maar ik vind het voor de rest maar allemaal wat te 'karig' ofzo qua volle sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een mega vette set, genieten :drool:

Vooral die nieuwe Aversion :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 12:05 
 
Hardtraxxer

Zeer goede en vermakelijke set van Vertille!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vertile - Eyes Open :surrender:

Niet alle platen en vooral sommige kicks van hem doen me even veel, maar snap wel dat hij momenteel zo populair is. Vette stijl over het algemeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel klinkt wel goed maar bij sommige kicks klinkt het echt alsof ie de flanger nog aan heeft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem op dit moment mijn favoriete producer. Wat een knallers heeft deze gast, heerlijke kicks! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: Knalset. Heerlijk verfrissend stijltje. Vooral live zijn sommige kicks echt bommen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook naar aanleiding van de hype geluisterd. Snap waarom mensen hier wel naar toetrekken, maar vind het erg op D-Sturb lijken qua sound met soms een iets meer rare-kick-rauwer randje (Rebeliion achtig? Volg hun niet echt). Goed voorbeeld ervan vind ik Not My Affection. Super toffe melodie, maar gewoon kicks die mij niet passen. Beetje hollig of iets dergelijks met dan een hele bak bas erachter. Leuk, maar niet iets voor mij om op te zetten of een kaartje voor te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook naar aanleiding van de hype geluisterd.


En er zitten zeker leuke platen tussen, maar persoonlijk zou ik hier geen uur naar hoeven luisteren live
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke set! Zijn stijltje is zo fijn om te horen! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle