Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 14:44 

Hardtraxxer

Vert0z - Bullshit (26-12-2009)
http://www13.zippyshare.com/v/2404516/file.html

Tracklist:
1. DJ Ezteq - Fuck You Up
2. D-Stylerz - The Absence Of Sound
3. Frontliner - Expressionz
4. Abyss & Judge - Shadows 2009
5. A-Lusion - Elixer of Life
6. Brennan Heart - Faith In The Moment ( The Vision's Fuckin Your Brain Remix )
7. Brennan Heart - Musical Impressions
8. Frontliner - Rock That Thing (Original Mix)

Ik vind de mix wel gelukt ^^ Ben alleen niet zo te spreken over me laatste overgang :( (van musical impressions naar rock that thing xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 14:55 

Hardtraxx Veteran

Technisch gezien is dit een redelijk goede mix. Beatmatching gaat goed op enkele puntjes na maar dan corrigeer je volgens mij een beetje te ruw waardoor het even off beat gaat. Verder vind ik je overgangen te snel omdat je de plaat te snel uitmixt waardoor er niet echt een geheel onstaat. Ook zit er soms nog een goed hoorbaar volume verschil in sommige platen wat erg storend is. Probeer dus nog wat te experimenteren met je overgangen dan klinkt het de volgende keer al een stuk meer als één geheel waardoor het ook echt een mix word! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:00 

Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Technisch gezien is dit een redelijk goede mix. Beatmatching gaat goed op enkele puntjes na maar dan corrigeer je volgens mij een beetje te ruw waardoor het even off beat gaat. Verder vind ik je overgangen te snel omdat je de plaat te snel uitmixt waardoor er niet echt een geheel onstaat. Ook zit er soms nog een goed hoorbaar volume verschil in sommige platen wat erg storend is. Probeer dus nog wat te experimenteren met je overgangen dan klinkt het de volgende keer al een stuk meer als één geheel waardoor het ook echt een mix word! ;)

Snelle reactie xd

Maar zeker bedankt voor je feedback! Ik ga hier zeker mee oefenen/experimenteren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:02 

Hardtraxx Veteran

Oke dan, ben benieuwd! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:07 

Donateur

Ff luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:43 

Ik heb je set ook even geluisterd :)

Vind over het algemeen hetzelfde als wat dennis heeft gezegd.

Naar Absence of sound was het een beetje rommelig, maar uiteindelijk kwam ie wel goed uit.
Ik vind de overgang naar shadows iets te plots- overvalt me een beetje. Ik denk dat het komt omdat het twee melodieën zijn die van elkaar overnemen, ik denk dat als het een nummer was zonder melodie op dat stuk, dat het minder storend was.
Elixer of life was prima. Expressionz trouwens ook.
Faith in the moment lijk je er een kleeeeein tikje naast te zitten, maar qua timing vind ik m goed!
Musical Impressions is goed!
Naar rock that thing is ie wat minder inderdaad.

Ik ben echt heel erg kritisch dat weet ik - maar ik denk dat het gros allemaal een beetje hetzelfde is, wat dennis ook aangeeft. Het is voornamelijk het beatmatchen wat je in de weg zit.

Ik ben hoopvol! :D Hoop dat ik neit te negatief over kom, zo bedoel ik het iig niet.. Probeer gewoon feedback te geven! :)

Oh trouwens +1 voor je tracklist. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 16:33 

Hardtraxxer

@ Nazale, liever heel erg kritisch dan zeggen dat het geweldig is (terwijl het niet zo is :p). & bedankt voor je feedback! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 20:54 

Donateur

luistert lekker weg
hier en daar wat rommelig maar goed verder
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle