Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Is dit trouwens niet die edit van Zimmersion of die 2.0 versie?

Niet het origineel inderdaad. De hoop dat ik die nog eens live ga horen is bijna richting nulpunt gedaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, sowieso niet het origineel. Deze versie is ook goud, maar toch het origineel boven alles :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg toch gelijk weer kippenvel als ik alle filmpjes terug zie. Geen eindshow die hier tegen op kan (voor mij dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:34 
 

Wat was dit goud! En iedereen maar naar de eindshow... sta ik toch liever bij Vazard! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die sfeer :drool: ga we nooit meer meemaken dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e helft meegekregen, was toch wel aangenaam verrast :P . Denk dat dit vooral door de sfeer toch wel leuk was, want muzikaal is 't niet altijd mijn ding. :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje van zimmersion. Allemachtig wat mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel dik, maar voor iemand die al zo lang mee draait vind ik het mixwerk niet echt om over naar huis te schrijven :$
Teases en overgangen klinken vaak net niet lekker ofzo.

Maar te-ring wat klinken die nummers allemaal gruwelijk :love: Kan niet wachten om dit op Q-base door de Hangar te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Echt heel dik, maar voor iemand die al zo lang mee draait vind ik het mixwerk niet echt om over naar huis te schrijven :$
Teases en overgangen klinken vaak net niet lekker ofzo.

Maar te-ring wat klinken die nummers allemaal gruwelijk :love: Kan niet wachten om dit op Q-base door de Hangar te horen

Hij heeft natuurlijk ook niet zo heel veel boekingen, dus niet veel routine met draaien.
Produceren daarentegen kan hij wel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nouja, lijkt me dat hij vast wel ergens een paar cdj's vandaan kan toveren om te oefenen voor een boeking op het grootste hardstyle evenement van de wereld :P

Zo slecht is het verder niet hoor, klinkt nu ook zo overdreven, maar het viel me wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat filmpje van Zimmersion.. ik was er niet eens bij, maar zit wel een glimlach en kippenvel achter mn laptop. Schitterende dingen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle