Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VA - Charon presents. Bitte Ein Beat Tribute Mix 2013 (Full Mix):


Tracklist:
01. ATB - Killer (Killer Mix)
02. Fragma - Toca Me (Club Mix)
03. Ixxel - Orgasm (Maxi Version)
04. Faithless - We Come 1 (Dave Clarke Remix)
05. Avancada - Go! (Motherf... Extended Mix)
06. Dark Monks - Insane (Steve Murano Remix)
07. Tiësto - Bleckentrommel (Tiësto and Montana 1999 Remix)
08. Kai Tracid - Tiefenrausch (The Deep Blue (A*S*Y*S Remix)
09. Gardeweg - All I Want (Voodoo and Serano Balearic Mix)
10. Cosmic Gate - Explorations Of Space
11. Yoji Biomehanika - A Theme From Banginglobe (System F. Remix)
12. Dumonde - Cold
13. Sensation - The Anthem 2004 (The Rush Original Edit)
14. Jurgen Vries - The Theme (JamX and De Leon's 'Dumonde' Remix)
15. Arome - Hands Up! (Scot Project Remix)
16. Tuneboy - Da Kicker Strikes Again!!
17. DJ Cerla - Sahara Rave
18. Derb - Africa (Club Mix)
19. The Beholder ft. Max and Mike - The Beating Of The Drumz
20. Deepack - Here's Johnny

Citaat:
After a long period of doing sort of 'early' sets, I've finally found the time to do something I wanted to do for a long time: creating and mixing a 'Bitte Ein Beat' Tribute Mix, only I've did it in my way .... my own vision about the early days. This is the music I really, really love!!

I hope you all like it as much as I do :).

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

11 _O_ Jammer niet het orgineel.. Maar gaat gedownload worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 02:39 
 
Hardtraxx Addict

Wat cb92 zegt, liever de duitse versie :P
Maar wat een lijst zeg :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 03:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Wat cb92 zegt, liever de duitse versie :P,
Maar wat een lijst zeg :worship: !


cb92 schreef:
11 _O_ Jammer niet het orgineel.. Maar gaat gedownload worden :love:


Thnx! Binnenkort wil ik weer zoiets doen, en jullie zullen de eersten zijn die het weten hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Simpelweg fantastisch! :worship:
Zo veel mooie nummers, Orgasm, Tiefenrausch Remix, Explorations of Space, Cold.. Heerlijk! :love:
En, het mixwerk is top, erg netjes gemixt zoals altijd!

Ik kijk uit naar de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dit, fijn om al die oude tranceplaten weer eens te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 12:40 
 
Hardtraxxer

Ik ben echt helemaal verliefd op die melodie van Exploration of Space.

Heerlijk setje verder. Ik ben helemaal niet bekend met dit soort nummers, maar hij deed het goed bij mij tijdens het leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Ik ben echt helemaal verliefd op die melodie van Exploration of Space.

Is wel een van de meest doeltreffende ja. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah tof boys! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 18:26 
 
Hardtraxxer

Charon_NL schreef:
Ah tof boys! :)

Kun je de downloadknop aanzetten

Ah, hij stond bij more, ik zie het al :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat is dit heerlijk zeg! Heb hier veel meer van genoten dan ik van tevoren had ik kunnen denken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Charon_NL schreef:
Ah tof boys! :)

Kun je de downloadknop aanzetten

Ah, hij stond bij more, ik zie het al :).


Ah, het is gelukt dus? :)

michael5995 schreef:
Wauw wat is dit heerlijk zeg! Heb hier veel meer van genoten dan ik van tevoren had ik kunnen denken :worship:


Goed om te horen! Op mijn soundcloud pagina https://soundcloud.com/charon-nl staat mijn promo mix voor #BIT. Als je van nog 'dieper' spul houd, mag je dat ook proberen :) (hier op livesets pagina 2 gok ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bitte Ein Beat 2003 was mijn eerst hardhouse cd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Bitte Ein Beat 2003 was mijn eerst hardhouse cd ^^


Blijft een toffe serie :clap:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle