Leuk lijstje, luister ik vandaag ff. Miss een uitgebreide comment

Edit:
Ff een comment, het kan wat hard klinken maar ik zeg het zoals ik het hoor. Hopelijk kan je er wat mee
1. Klonk goed, was wel maar heel kort hoorbaar.
2. Timing was hier niet goed, daardoor klonk het heel rommelig.
3. Hier was je timing weer 2 tel te laat, daardoor klonk het moment van het uitgooien heel slordig. Tel wel mee met een track!
4. Hier zat je met je timing goed, overgang klonk verder. Het uitgooien van een plaat wordt beter als je gewoon blijft mixen.
5. Deze was behoorlijk slecht, had net zo goed stop-play kunnen zijn. Hier was je weer een tel te laat + ik hoorde eigenlijk geen beatmatch.
6. Tja hierboven is het ook al gezegd

Zal er dus verder niets over zeggen haha. Het lijkt wel alsof doomsday veel harder staat dan de rest.
7. Hier kon ik niet goed horen of de beatmatch goed was omdat je Doomsday er direct uitgooide, was wel jammer maar klonk niet heel storend.
8. Je lag er iets naast en het uitgooien ging niet helemaal goed.
9. Weer je timing niet in orde, blijf echt meetellen met een track. Beatmatch was al beter.
10. Hierboven ook al aangegeven dat deze overgang storend was, kwam vooral door de timing. Beatmatching was volgens mij wel goed.
11. Hier klopte eigenlijk weinig aan. Hij lag er behoorlijk naast en de plaat werd er raar uitgegooid.
12. Hier mix je de volgende track eigenlijk al op een verkeerd moment in, midden in de melodie. Zo hoor je ook weer goed dat de timing niet goed was, midden in de melodie gooi je de plaat eruit. Moest ook wel omdat de intro afgelopen was, maar klinkt niet lekker
13. Je timing was hier goed, alleen het uitgooien was heel abrupt.
Bitcrusher zit er niet in.
Conlusie: Lekker lijstje, maar je moet nog veel oefenen met mixen. Vraag eerst wat comments op een mix in de DJ's corner voordat je hier wat post. Ik probeer je niet de grond in te boren ofzo hoor
Gewoon blijven oefenen