Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 13:49 

Hardtraxxer

Joo Hardtraxx,

Part 51 alweer! Keer wat anders dan normaal :)
Zeker een leuke om te luisteren :thumbup:

Download: http://www27.zippyshare.com/v/96061082/file.html
Duur: 00:58:56
Tracklist:
1. Frontliner - The First Cut
2. Toneshifterz - In Darkness
3. The Pitcher - Mad Killer
4. Alpha Twins & wildstylez - Atrocious
5. Donkey Rollers - Immortal
6. Zatox & Nikkita - Poltergeist
7. Adaro - The Italian Tribute
8. The Machine - Bass Invasion
9. Ran-D - Crossroads
10.Hard Driver - In The Dark
11.Alpha Twins & B-Front - Liberate
12.Wavolizer & Yuna-X - Retaliation
13.Headhunterz - Power Of The Mind
14.Noisecontrollers - Yellow Minute
15.B-Ware & Frequencerz - Rawk
16.Donkey Rollers - Immeasurably
17.Zany - Solar
18.Crypsis & B-Front - Universe
19.Alpha Twins & Seizure - Sick MF (Remix)
20.Tat & Zat - Proud 2 Be Loud
21.Phillipe Rochard - Mash-Up

Social Media:
www.facebook.com/UnnaturalSource
www.twitter.com/UnnaturalSource

ENJOY!!!!! feedback meer dan welkom :)

PS: Volgende week maandag tussen 18:00 en 19:00 de DEATHMACHINE VS THE OUTSIDE AGENCY special op www.rhr.fm!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:14 

Hardtraxx Elite

Vette lijst en vooral een dikke afsluiter :love:
Gaat aan nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:17 

Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Vette lijst en vooral een dikke afsluiter :love:
Gaat aan nu!

thanks man :thumbsup: laat maar weten wat je ervn vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:59 

Bierkoning

Vind de tracklists altijd wel vet, maar ik hoor helaas weinig vooruitgang in het mixwerk. Niet zo zeer qua beatmatchen, maar ik vind de timing en de momenten van bass switches soms heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:48 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Vind de tracklists altijd wel vet,

Pommer schreef:
ik hoor helaas weinig vooruitgang in het mixwerk. Niet zo zeer qua beatmatchen, maar ik vind de timing en de momenten van bass switches soms heel apart.

Over welke overgangen heb je het hier dan? die van Liberate naar Retaliation lag er qua beathmatchen iets naast maar de bass switch was bijvoorbeeld wel goed gelukt.. maar buiten die overgang.. welke ging er niet goed dan? Dan luisteren we het even terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Eens met Pommer. Mixwerk vind ik vaak erg raar en niet mooi qua timing en switches. Soms ook wat te abrupt en stukken die botsen.

Tracklists wel vaak leuk :thumbup:

Hoe mixen jullie het altijd? Denken jullie na over de opbouw van een tracklist of is het gewoon random tracks pakken? Het ziet er namelijk nogal willekeurig uit, en er zijn veel tracks na elkaar die niet bij elkaar passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:13 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Eens met Pommer. Mixwerk vind ik vaak erg raar en niet mooi qua timing en switches. Soms ook wat te abrupt en stukken die botsen.

Soms komt het idd niet helemaal lekker uit maar vaak zijn dat maar 1 รก 2 overgangen en de rest (vinden wij) is wel lekker gemixt.

Daveytl schreef:
Tracklists wel vaak leuk :thumbup:

Dankje ^^

Daveytl schreef:
Hoe mixen jullie het altijd? Denken jullie na over de opbouw van een tracklist of is het gewoon random tracks pakken? Het ziet er namelijk nogal willekeurig uit, en er zijn veel tracks na elkaar die niet bij elkaar passen.

Wij mixen op gevoel.. als wij tracklisten gaan voorbereiden mixen we veel minder dan als we dat niet doen (vinden wij) We draaien waar we ons goed bij voelen (mits het past natuurlijk). Wij vinden zelf de tracklisten die we achteraf maken altijd weg gaaf en als wij vinden dat die goed genoeg is om uit te laten zenden op Real Hardstyle Radio dan doen we dat :)

-------

We hebben geen uitgebreide gear waar je veel meer mee toe kan voegen aan je set. Natuurlijk speelt daar het mixwerk ook in mee. We zijn elke dag bezig met onze skills te verbeteren maar als we dan 'gewaagd' mixen kan er nog wel eens iets verkeerd gaan en vaak voldoet de set dan niet aan onze eisen. Misschien kan onze opbouw af en toe wel wat beter maarja iedereen doet dat op zijn eigen manier :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle