Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:09 

Hardtraxxer

Onze deelname voor de La Prison dj contest!

Download: http://www16.zippyshare.com/v/76075340/file.html
Duur: 00:30:08
Tracklist:
1. The Pitcher - Serenity
2. Headhunterz - Megasound
3. Wildstylez - Back 2 Basics
4. Bass Modulators - The Cube
5. Noisecontrollers - Promises
6. D-Block & S-te-fan - Together
7. Davide Sonar - Believe
8. Hardstyle Masterz - Les Phases
9. Josh & Wesz & Deepack - Keep It Alive
10.Scope Dj - Househeads

Social Media:
www.facebook.com/UnnaturalSource
www.twitter.com/UnnaturalSource

ENJOY!!!!! laat maar een berichtje achter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

1>2: Goede overgang, al ligt hij er net iets naast. Vocal van megasound voor de bass-switch klinkt prima. De switch zelf klinkt ook gewoon goed.
2>3: B2B komt er abrupt in en de mix is maar heel kort. Beetje matige overgang dus. Ik heb deze 2 platen eens achter elkaar gelegd en ik kon er toch een dikke bass-switch uit halen. Gemiste kans dus.
3>4: Niet veel mis mee, gewoon strak, maar niet heel spannend.
4>5: Promises staat veel te hard, waardoor de kicks van beide tracks elkaar in de weg lopen om het zo maar te zeggen en dat komt ook omdat hij er niet strak op ligt. En ja, climax>intro mixes zijn gewoon heel saai en in dit geval dus ook.
5>6: Ik weet niet wat hier gebeurd, maar zelden zo'n abrupte overgang gehoord. Het klinkt niet best helaas.
6>7: Weer eens een bass-switch, dus dat is al een pluspunt, al vind ik dat meestal in een climax niet zo heel mooi en nu ook niet. Komt ook omdat de kicks niet bij elkaar passen. Maar in ieder geval stukke beter dan de vorige overgangen.
7>8: Deze overgang klinkt strak en goed, alleen helaas climax>intro mix, dus het is niet zo spannend.
8>9: Zelfde 'liedje' eigenlijk als de vorige. Wel leuk met de filter gespeeld voor en in de mid.
9>10: Ook een vrij saaie overgang.

Tot slot, probeer de flanger eens op 16 of 32 beats te zetten ipv 8, dan klinkt hij niet zo scherp en geeft het een veel mooier effect, vind ik.

Conclusie: jullie begonnen met een erg fijne overgang en had er daarom dus veel van verwacht, maar daarna was het helaas vrij matig eigenlijk. Abrupte climax-intro overgangen staken er helaas bovenuit. Het nadeel van zulke overgangen is dat de drive er vaak uitgehaald wordt en het verder ook vrij eenvoudig is. Succes in ieder geval in de contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:21 

Hardtraxxer

Dat is nog eens feedback :D
Thanks voor de tips we gaan hier zeker wat mee doen.. we zijn het wel met je eens op een aantal punten. :thumbsup:
Bedankt voor het beluisteren :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle