Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:21 

Hardtraxxer

Op het laatste moment besloten om mee te doen aan de beachrockers dj contest.
Wat oude tracks met wat recentere. Gevarieerd genoeg zo toch? ^^

Duur: 00:29:20
Tracklist:
1. Wildstylez - A Complex Situation
2. Coone & Scope Dj - Traveling
3. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun
4. Williams Syndrome - Limbo
5. The Pitcher - Take Me Higher
6. R3Zonance - Weapon(The R3bels & Zatox Mix)
7. Headhunterz & Noisecontrollers - Space We Created
8. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (Original Mix)
9. T.A.T.A.N.K.A Project - Dj's Life (Extended Mix)
10.Zatox & Vamper - The Crew
11.The R3bels - Straight To The Beat

Social Media:
www.facebook.com/UnnaturalSource
www.twitter.com/UnnaturalSource
www.soundcloud.com/Unnatural-Source
www.mixcloud.com/UnnaturalSource

ENJOY!!!!! Laat maar een berichtje achter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Lekker zomerse lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:29 

Hardtraxx Veteran

mooie lijst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:27 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Lekker zomerse lijst!

thnxx :)

Nuracore schreef:
mooie lijst :D

Thanks man :)

benieuwd wat jullie ervan vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:39 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijke lijst hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:50 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Gruwelijke lijst hoor

bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Hier moet je even een nieuwe versie van zoeken ;)
Coone & Scope Dj - Traveling

Klinkt als 96 kbps ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:54 

Hardtraxx Crew

Leuke lijst, dus eens beoordelen :)

1 --> 2: Kickswitch op de tweede climax komt totaal niet uit de verf. Geen fijne overgang, sorry.

2 --> 3: Redelijk goede overgang, netjes op de climax uitgemixt. Afmix had net wat soepeler, beter afgewerkt mogen zijn.

3 --> 4: Vette plaat blijft Limbo. Overgang is netjes, bij de tease halen jullie EotS er net teveel uit naar mijn mening, waardoor de tease niet vloeiend aanvoelt.

4 --> 5: Kickswitch pakt ook hier niet goed uit, ook omdat de blokken niet over elkaar passen (in het breakje van Limbo zit een stukje van vier maten, waardoor het niet past). Take Me Higher staat ook te hard.

5 --> 6: Ook hier leek het niet precies te passen, Take Me Higher wordt ook heel plotseling afgekapt.

6 --> 7: Midintro van The Space We Created klonk veel te druk achter de climax van Weapon naar mijn mening. Dit maakt de overgang heel druk en daardoor niet fijn.

7 --> 8: Bass van Kingdom net wat langer dicht moeten houden, verder netjes. Vocals uit de intro klinken altijd leuk om mee te mixen. Plaat valt wel een beetje dood doordat alleen de synth en clap van Kingdom te horen zijn dan, maar dat ligt meer aan de plaat dan aan de overgang.

8 --> 9: Bass switch wederom niet fijn, DJ's life lijkt ook veel harder te staan. Vocals door elkaar is ook een minpuntje, hoewel ik het hier niet heel erg storend vond.

9 --> 10: Weinig op aan te merken, netjes.

10 --> 11: Ook deze was best netjes, props voor Straight To The Beat!

Fijn dat jullie snel door willen mixen, maar het pakt regelmatig niet goed uit. Zeker bass switches op melodieuze climaxes zijn riskant, omdat ze lang niet altijd goed uitpakken. Zou eerder switches proberen op de mid-outro.

Succesn in de contest. IK hoop dat jullie wat aan mijn kritiek hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 18:34 

Hardtraxx Elite

Wat Zenda ook al aangaf, het verschil in volumes is goed te horen, jammer. Anders waren de overgangen met kick-switch veel beter geweest!

Verder goddelijke tracklist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 18:49 

Hardtraxxer

tomac schreef:
Hier moet je even een nieuwe versie van zoeken ;)
Coone & Scope Dj - Traveling

Klinkt als 96 kbps ofzo

dat is raar want we kopen altijd netjes te releases :huh:

EDIT: Nee sorry maar wijzelf horen het echt niet :P

Zenda schreef:
verhaal

Wow! Thanks voor de uitgebreide feedback. We zijn nog steeds aan het oefenen met kickswitches.. soms komt die niet helemaal lekker uit of klinken de tracks te rommelig maar we willen iets nieuws proberen. Misschien niet handig om dat in een contest te doen maar dat is voor de volgende keer :)
Aan deze feedback hebben we iets en gaan we ook wat mee doen :thumbsup:

Hard4Us schreef:
Wat Zenda ook al aangaf, het verschil in volumes is goed te horen, jammer. Anders waren de overgangen met kick-switch veel beter geweest!

Verder goddelijke tracklist!

In de koptelefoon lijkt het volume precies goed maar dat verschil horen we pas als we de set terug luisteren. Idd jammer maar zelf vinden wij niet alles rommelig klinken. Maargoed iedereen heeft er een ander oor voor :D Thanks voor de comment en feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 18:54 

Hardtraxx Addict

Er is inderdaad echt iets mis met met branden dan of iets dergelijks, de nummers uit die andere mix die ik van jullie had geluisterd van gisteren klonken ook heel lage kwaliteit. Maar veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 19:35 

Hardtraxxer

dat komt omdat de set is opgenomen in 192kbps. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:

Nee dat is het niet, want de andere tracks klinken wel zuiver. Heel raar dat je het niet hoort in ieder geval :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 19:52 

Hardtraxxer

tomac schreef:
UnnaturalSource schreef:

Nee dat is het niet, want de andere tracks klinken wel zuiver. Heel raar dat je het niet hoort in ieder geval :/

We weten het echt niet.. we kopen de tracks altijd gewoon dus daar ligt het niet aan.. Zowel is dat erg raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 19:53 

Hardtraxxer

iemand met een goed brandprogramma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 20:14 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:

burnaware
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 20:20 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
UnnaturalSource schreef:

burnaware

oke en moet je daar nog de juiste dingen instellen? of is het gewoon branden en klaar?
Nog een snelheid qua branden die we moeten aanhouden of iets anders speciaals? ^^
Hoe meer info hoe beter haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 12:52 

Hardtraxx Addict

Ik gebruik NERO Burning Rom 10, is wel een professioneel programma. Brandsnelheid moet je zo laag mogelijk hebben, maar ik doe het niet op het minimum want dan duurt een CD een half uur. 16x speed of 20x speed is altijd wel veilig, nooit problemen mee gehad. Wel altijd branden als Audio CD, is het stabielste. Is wel gelimiteerd tot 80 minuten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 14:11 

Hardtraxx Veteran

Ben het met het verhaal van Zenda eens. Ik mix zelf nog niet lang, maar ik weet dan dat ik niet mee moet doen aan een contest omdat het gewoon nog niet goed genoeg klinkt. Als ik naar deze mix luister heb ik niet 1 echt goede overgang gehoord, horen jullie dit zelf niet? Want ik zou persoonlijk met deze mix niet meedoen aan een contest. En die volumeverschillen moet je toch echt wel horen lijkt me, zelfde geld voor de kwaliteit van Traveling. Kan me niet voorstellen dat je die track daadwerkelijk gekocht hebt en dat het dan zo slecht klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ken wel meer DJ's die nog lang niet goed genoeg zijn maar gewoon meedoen aan DJ contests :P Wat dat betreft is het dus niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 12:55 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ben het met het verhaal van Zenda eens. Ik mix zelf nog niet lang, maar ik weet dan dat ik niet mee moet doen aan een contest omdat het gewoon nog niet goed genoeg klinkt. Als ik naar deze mix luister heb ik niet 1 echt goede overgang gehoord, horen jullie dit zelf niet? Want ik zou persoonlijk met deze mix niet meedoen aan een contest. En die volumeverschillen moet je toch echt wel horen lijkt me, zelfde geld voor de kwaliteit van Traveling. Kan me niet voorstellen dat je die track daadwerkelijk gekocht hebt en dat het dan zo slecht klinkt

Zijn wij het zelf niet mee eens maar iedereen mixt op zijn manier. We luisteren vaak naar andere sets om dingen over te nemen om beter te worden. Natuurlijk kunnen we niet 100% het mixwerk kopieƫren en dat willen we zelf ook niet maar overnemen leer je alleen maar van :)

Een aantal tracks hebben idd mindere kwaliteit en dat zijn vooral tracks voor 2010 geen idee hoe het komt (misschien ons brand programma?) maar bij veel tracks hebben we het ook niet. Zoals ook te horen is in de mix. We gaan de tracks uitzoeken die mindere kwaliteit hebben en eventjes overbranden. kijken hoe dat uitpakt :)

In ieder geval bedankt iedereen voor de comments en feedback! Hier hebben we erg veel aan :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle