Leuke lijst, dus eens beoordelen

1 --> 2: Kickswitch op de tweede climax komt totaal niet uit de verf. Geen fijne overgang, sorry.
2 --> 3: Redelijk goede overgang, netjes op de climax uitgemixt. Afmix had net wat soepeler, beter afgewerkt mogen zijn.
3 --> 4: Vette plaat blijft Limbo. Overgang is netjes, bij de tease halen jullie EotS er net teveel uit naar mijn mening, waardoor de tease niet vloeiend aanvoelt.
4 --> 5: Kickswitch pakt ook hier niet goed uit, ook omdat de blokken niet over elkaar passen (in het breakje van Limbo zit een stukje van vier maten, waardoor het niet past). Take Me Higher staat ook te hard.
5 --> 6: Ook hier leek het niet precies te passen, Take Me Higher wordt ook heel plotseling afgekapt.
6 --> 7: Midintro van The Space We Created klonk veel te druk achter de climax van Weapon naar mijn mening. Dit maakt de overgang heel druk en daardoor niet fijn.
7 --> 8: Bass van Kingdom net wat langer dicht moeten houden, verder netjes. Vocals uit de intro klinken altijd leuk om mee te mixen. Plaat valt wel een beetje dood doordat alleen de synth en clap van Kingdom te horen zijn dan, maar dat ligt meer aan de plaat dan aan de overgang.
8 --> 9: Bass switch wederom niet fijn, DJ's life lijkt ook veel harder te staan. Vocals door elkaar is ook een minpuntje, hoewel ik het hier niet heel erg storend vond.
9 --> 10: Weinig op aan te merken, netjes.
10 --> 11: Ook deze was best netjes, props voor Straight To The Beat!
Fijn dat jullie snel door willen mixen, maar het pakt regelmatig niet goed uit. Zeker bass switches op melodieuze climaxes zijn riskant, omdat ze lang niet altijd goed uitpakken. Zou eerder switches proberen op de mid-outro.
Succesn in de contest. IK hoop dat jullie wat aan mijn kritiek hebben!