Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:02 

Hardtraxxer

Wij zitten bij de finalisten met onze deelname en we zijn hier natuurlijk erg blij mee! nu moeten we zo veel mogelijk stemmen verzamelen om 1 van de plekken te bemachtigen. vindt jij onze set vet en vind je dat wij een plekje verdienen? breng dan je stem uit via deze link:
https://www.facebook.com/pages/Bass-Pro ... 5102528120

Duur: 00:33:50
Tracklist:
1. Crypsis & Dana - Tranmission
2. The Prophet - Louder
3. Zany - Psychedelic Trip
4. Delete - Eden (Deetox Remix)
5. Delete - Pulse(Catatonic Overload Remix)
6. Zany & The Beholder - Welcome To Darkness
7. The Machine & Sasha F - No Mad Soul
8. K96 - The World Is Changing
9. Warface - Mash-up 3.0
10.Donkey Rollers - Voice Of Conciences
11.Prefix - Outrageous(Phuture Noize Remix)
12.Phrantic - Spells
13.Angerfist - From The Blackness

Gekozen voor een combinatie tussen oud en nieuw zoals te zien is. Wij zijn meer dan tevreden met het resultaat en hopen een plekje te bemachtigen! Feedback is altijd welkom :)

Social Media:
www.facebook.com/UnnaturalSource
www.twitter.com/UnnaturalSource
www.soundcloud.com/Unnatural-Source

ENJOY!!!!!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:15 

Hardtraxx Veteran

Mixwerk is weer niet om over naar huis te schrijven. Kunnen jullie niet een keer je best doen om wat creatiever te zijn in het mixwerk?
Wat minder setjes posten, maar wat beter mixwerk laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:30 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Mixwerk is weer niet om over naar huis te schrijven. Kunnen jullie niet een keer je best doen om wat creatiever te zijn in het mixwerk?

en telkens als we wat creatiever zijn word er geen feedback gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:54 

Hardtraxxer

UnnaturalSource schreef:
Daveytl schreef:

Vind de TList goed veel diversiteit, vind wel dat je met deze tracks wat daveytl al zei dat meer had kunnen doen. Basswitches of gwn een track er lang onder laten lopen zodat er wat meer gebeurd en leuker word om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:
Daveytl schreef:

Stuur me dan maar even een PM als die sets gemaakt en geupload zijn, dan luister ik hem ;) Ik kan ook niet alles zien dat gepost wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:37 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:
Daveytl schreef:

Stuur me dan maar even een PM als die sets gemaakt en geupload zijn, dan luister ik hem ;) Ik kan ook niet alles zien dat gepost wordt.
Mario bombario schreef:
Vind de TList goed veel diversiteit, vind wel dat je met deze tracks wat daveytl al zei dat meer had kunnen doen. Basswitches of gwn een track er lang onder laten lopen zodat er wat meer gebeurd en leuker word om naar te luisteren.

Hier mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:58 

Hardtraxx Veteran

mee eens wat hier boven al gezegd wordt, het maakt je set zo veel leuker om naar te luisteren als er iets gewaagder gemixt wordt !

daar en tegen heb ik zelf ook wel eens setjes online gezet waar ik erg tevreden over was, maar waar gewoon geen respons op kwam, moet je beetje geluk mee hebben denk ik dan !

desalniettemin ga ik wel stemmen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:01 

Hardtraxxer

Thanks iedereen voor jullie feedback :)
we proberen hier altijd zoveel mogelijk mee te doen en ene keer lukt dat wat beter als de andere keer, maar we staan zelf in ieder geval altijd open voor verbetering ^^

@Rickzel: hartstikke bedankt voor het stemmen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 21:08 

Hardtraxx Veteran

Yes wat Davey zegt: minder kwantiteit, meer kwaliteit :) Ik zie echt te vaak sets van jullie voorbij komen waardoor de interesse moeilijk te vinden is om goed te gaan luisteren.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle