Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 20:45 

Hardtraxxer

Download Unchained Mixtape 1:

Tracklist:
1. Frontliner Ft. Nikkita - Death Of A Demon (B-Front Remix)
2. Frequencerz - Raw & Uncut (Qapital 2014 Anthem)
3. The Prophet - The Bizz
4. Noisecontrollers - What?!
5. Degos & Re-Done - Drugs of Choice
6. The R3belz - Falling
7. The Machine - Within Each Of Us
8. Endymion - Punk-Ass
9. Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
10. Prefix & Density vs. Blackburn - The Future
11. Radical Redemption & High Voltage - Blame Society
12. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
13. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
14. Radical Redemption feat. Digital Punk - River of Souls
15. Warface - Cosmic Sin
16. Deetox ft. MC Nolz - Trigger
17. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
18. Neophyte & Furyan - Precious Pain
19. Radical Redemption - God's Child
20. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
21. The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka
22. Delete - Ghetto
23. Vazard - Flow
24. Radical Redemption & Chain Reaction - Rulers
25. Adventum - Clock Is Ticking

Unchained zijn maatjes van me, zeker het luisteren waard voor een aantal mooie overgangen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 20:53 

Hardtraxxer

Heerlijke lijst en mixwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 21:50 

Hardtraxxer

Thanks voor t posten man, vind zelf 7 t/m 12 t lekkerst lopen allemaal basswitches :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Wat een dikke lijst! :woot: Ik ga van de week eens even luisteren naar het mixwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:51 

Hardtraxx Elite

Kijk dit zijn vette lijsten! :thumbsup: +1 voor Thrillseeka :worship: Gaat zeker weten mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:19 

Hardtraxx Veteran

Standaard raw tracks die je in ieder andere set ook voorbij ziet komen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:45 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Standaard raw tracks die je in ieder andere set ook voorbij ziet komen. :thumbdown:

qua tracks idd wel maar qua drive en overgangen heel anders + 25 tracks in 63 min vind ik ook niet zo standaard ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 08:13 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
25 tracks in 63 min vind ik ook niet zo standaard ;)

Wellicht als je de set met 159 bpm start wel :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:59 

Hardtraxx Newbie

b-ram schreef:
Dylan-E schreef:

158 ;) Maar geloof me het BPM is echt niet het enige waardoor we 25 tracks 63 minuten hebben knallen...

Maar buiten dat, hoe vind je hem wegluisteren? Want daar hebben we meer aan ivm vervolgsetjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:09 

Hardtraxx Veteran

Het was ook een opmerking met een knipoog he :) Ik geloof best dat jullie mixwerk lekker vlot is, maar deze lijst is voor mij te standaard om mee te pakken. Overdosis aan de harde tracks van dit moment. En ja, Thrillseeka is dat niet, maar die heb ik de laatste tijd toch een paar keer al langs zien komen :) Succes en wellicht luister ik de volgende wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:25 

Bierkoning

Zitten inderdaad wat leuke overgangen tussen, maar zo'n hoog BPM vind ik echt niet lekker wegluisteren. Als jullie daar de volgende keer wat rustiger aan meedoen neem ik hem wellicht weer mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:36 

Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Dylan-E schreef:

Haha maar alsnog niet standaard :P

Set ging heel lekker echt dikke overgangen gehoord! Bijvoorbeeld over van Welcome naar Thrillseeka :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:06 

Hardtraxx Newbie

Thnx man! Fijn om te horen! :thumbsup:

Ook bedankt voor alle kritieken trouwens, daar kunnen we alleen maar weer van leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb m nu al een paar keer geluisterd. Heerlijk en gewaagd mixwerk heren! :worship: De overgang naar 'Drugs of Choice' vind ik lekker. Alleen jammer dat jullie de climax skippen, want die vind ik juist zo chill! ^^ Die overgang naar 'Punk-Ass' is ook erg lekker. Die bass switch geeft veel drive! Wederom een dikke bass switch naar 'The Future'! Die overgang naar 'Hardstyle Matters (Delete Remix)' is echt gestoord (op een positieve manier haha)! De overgang naar 'Welcome (Thera's Live Mix)' vind ik wederom weer heel dik en dit naar 'Thrillseeka' vervolgens ook!

De overgangen die ik hierboven noemde vind ik exceptioneel goed en de rest zijn ook gewoon netjes en lekker! :thumbup:

Ik vind het een erg dikke set met lekker veel vaart en door snelle overgangen veel drive! Het BPM staat wel erg hoog, maar daar stoor ik me niet zo aan eigenlijk. De TL vind ik ook wel vet, alleen wellicht iets te standaard. Erg vet dat jullie 'Thrillseeka' draaien! Ik denk wel dat als jullie met deze stijl van mixen erg goed bezig zijn. Als jullie misschien nog iets meer oude/onbekende platen draaien en/of Mash-Up's/Edit's maken, vallen jullie denk nog meer op (/in de smaak)!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:45 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Ik heb m nu al een paar keer geluisterd. Heerlijk en gewaagd mixwerk heren! :worship: De overgang naar 'Drugs of Choice' vind ik lekker. Alleen jammer dat jullie de climax skippen, want die vind ik juist zo chill! ^^ Die overgang naar 'Punk-Ass' is ook erg lekker. Die bass switch geeft veel drive! Wederom een dikke bass switch naar 'The Future'! Die overgang naar 'Hardstyle Matters (Delete Remix)' is echt gestoord (op een positieve manier haha)! De overgang naar 'Welcome (Thera's Live Mix)' vind ik wederom weer heel dik en dit naar 'Thrillseeka' vervolgens ook!

De overgangen die ik hierboven noemde vind ik exceptioneel goed en de rest zijn ook gewoon netjes en lekker! :thumbup:

Ik vind het een erg dikke set met lekker veel vaart en door snelle overgangen veel drive! Het BPM staat wel erg hoog, maar daar stoor ik me niet zo aan eigenlijk. De TL vind ik ook wel vet, alleen wellicht iets te standaard. Erg vet dat jullie 'Thrillseeka' draaien! Ik denk wel dat als jullie met deze stijl van mixen erg goed bezig zijn. Als jullie misschien nog iets meer oude/onbekende platen draaien en/of Mash-Up's/Edit's maken, vallen jullie denk nog meer op (/in de smaak)!

Thanks voor de feedback we zullen in de volgende wat meer onbekende/oude platen in doen! goed om te horen dat je t vet vind :yay: :thumbsup:

:thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle