Tracklist: 1 B2S - Hard Bass Trailer Intro Team Yellow 2 Brennan Heart - M.I.D.I.F.Y. (Hard Bass DJ Tool) 3 Toneshifterz ft. Nitrouz - Take My Breath Away 4 Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight (Alpha Twins Remix) 5 The Pitcher - I Just Can't Stop (2011 Refixx) 6 Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp Edit) Team Red 7 Coone - Big Bad Monstah (Qlimax DJ Tool) 8 Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute III) 9 Luna vs E-Force - 5th Element 10 D-Block & S-te-Fan vs Deepack - We Do Our Thing 11 D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz Team Green 12 Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix) 13 Psyko Punkz ft MC Villain - Psyko Soldier 14 Wild Motherfuckers - Hard Bass (Official Hard Bass 2011 Anthem) 15 Frontliner - Extreme Loudnezz 16 Frontliner ft. Max Enforcer - On The Go Team Blue 17 B-Front - Inner Creativity (REDo) 18 Digital Punk and Chris One - The Virus Spreads 19 Digital Punk and MC Jeff - Keep It Bouncing (The R3belz Remix) 20 Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha Twins Remix) 21 Adaro - No Time To Sleep
Hij is inderdaad misschien wat ver gezocht (1/3 van de orignele artiesten) maar toch aanwezig Trouwens (weet het niet 100% zeker) maar volgens mij is de remix geproduceerd door Wildstylez
Hij is inderdaad misschien wat ver gezocht (1/3 van de orignele artiesten) maar toch aanwezig Trouwens (weet het niet 100% zeker) maar volgens mij is de remix geproduceerd door Wildstylez _____________________________________________________________________
ps. het begin van de mix, met Eternalize, klinkt echt heel erg kut ;o
Thx Padam, ja echt beroerd in de mix zelf valt het nog een beetje mee (achteraf het volume ook te hard) maar op de YouTube versie is die echt zwaar overstuurd helaas..
Leuk gedaan zo met de teams t zijn voor mij niet de onbekendste tracks die Je van elke dj gebruikt hebt
Bedankt We hebben geprobeerd wat herkenbare nummers van de artiesten te kiezen, en dan het liefst een beetje recent. Vandaar dat het een vrij commerciƫle tracklist is geworden.