Tracklist: 1. Technoboy - Rage 2. Showtek - Hold Us Back 3. DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix) 4. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix) 5. D-Block & S-te-Fan - Peace At Last 6. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) 7. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz 8. Williams Syndrome - Limbo 9. Wildstylez & The Prophet - Cold Rockking 10. Tatanka meets Headhunterz - Call It Music 11. Noisecontrollers - Shreek 12. Wildstylez - Revenge 13. Tuneboy - I Will Growl 14. Zany ft Noisecontrollers - Delomelancum 15. TAT & ZAT - Scary Track 16. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize 17. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix) 18. Donkey Rollers - Voice Of Conscience 19. Marlon S. meets Digital Punk - Bringing The Funk 20. Bulldozer Project - Arise (The Beholder and DJ Zany Remix)
Dit is onze nieuwste mix, gedraaid op 16 september @ Fear.FM. Deze mix hebben we (aan de tracklist te zien) toegewijd aan het jaar 2008!
Oude tracks, lekker lijstje --> daarom ging ik 'm luisteren.
Helaas diep teleurgesteld na het luisteren. Want hoe lekker 't lijstje ook is, als 't mixwerk niet goed is, dan ga je al snel van een 10 naar een 3, en dat is erg zonde. Volgens mij kennen jullie geen 1 track uit jullie hoofd, want de timing is 9 van de 10 keer niet goed. Snel doormixen is leuk, graag zelfs, maar doe 't dan wel goed. Houd ook rekening met de, ja hoe noem je 't, kleine stukjes in een nummer die niet standaard zijn (zoals een rust punt van 8 beats). Verder gaat het teasen niet lekker, hoor je soms vocalen over elkaar heen (bij evolutionz bijv.) en gaan overgangen te plotseling. Beatmatch is wel goed over 't algemeen, dus het moeilijkste lukt wel. Ook het niet draaien van de climax van Voice Of Conscience vind ik erg jammer.
Let dus op die dingen voor de volgende keer. En nu wil ik zeker niet negatief doen, maar zoiets als dit zou ik snel afzetten als ik Fear FM aan het luisteren was. Hoop dat jullie beetje snappen wat ik bedoel
@G1LL het mixwerk in deze mix valt inderdaad een beetje tegen, dit komt voornamelijk omdat we zelden zo'n set neerzetten met 'oude' tracks. Was beter geweest als we deze mix 2x zouden draaien en pas de 2e x zouden opnemen, maar daar hadden we geen tijd meer voor helaas. In ieder geval bedankt voor je comment! Check anders eens wat van onze eerdere mixes, mixwerk bij de 'recentere tracklists' ligt kwalitatief een stuk hoger namelijk