Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:17 

Hardtraxx Newbie

Artiest: TVB
Track(s): Hard set #1
Sample/video:
http://www9.zippyshare.com/v/73669019/file.html

Hardstyle set van ongeveer 40 minuten.
Paar leuke en wat rauwe tracks en het is ook mijn eerste mix na een beetje oefenen!
Kleine schoonheidsfoutjes zijn er nog wel.
Reacties graag welkom ^^

Tracklist:
1. D-block & S-te-fan ft. Nero & Skrillex – Promises (TVB Mash-up)
2. Gunz for Hire – Gangsters don’t Dance
3. B-front – Face the Truth
4. Frontliner – Discorecord
5. Crypsis – Gangsta Shit
6. B-front – Inner Creativity
7. Gunz for Hire - Put it on
8. Noisecontrollers – Time has Come (Hardkoncept anthem 2010)
9. Ran-d & Adaro – Under Attack
10. Zatox – No way back (Qlimax anthem 2011)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:20 

Hardtraxx Addict

Ik had hem effe snel beluisterd! maar voor een eerste set vind ik het best netjes klinken, gewoon lekker door blijven gaan word je vanzelf steeds beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:24 

Hardtraxx Newbie

Delcone schreef:
Ik had hem effe snel beluisterd! maar voor een eerste set vind ik het best netjes klinken, gewoon lekker door blijven gaan word je vanzelf steeds beter!

Thnx man, ben sinds korte beetje aan het oefenen en dit is me eerst opgenomen set dus blijf zeker oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Caps lock mag de volgende keer wel uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:26 

Hardtraxx Addict

dancesolutions schreef:
Delcone schreef:

Thnx man, ben sinds korte beetje aan het oefenen en dit is me eerst opgenomen set dus blijf zeker oefenen!

Het is ook niet zo dat je ineens zomaar kan draaien je moet je zelf steeds verbeteren ! gewoon eerst vol op oefenen op et pitche/rechtlegen van de track,gewoon eerst lekker intro/outro mixen ! en als je dat goed in je vingers heb ga je andere dingen proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:50 

Donateur

Delcone schreef:
dancesolutions schreef:
Delcone schreef:

Het is ook niet zo dat je ineens zomaar kan draaien je moet je zelf steeds verbeteren ! gewoon eerst vol op oefenen op et pitche/rechtlegen van de track,gewoon eerst lekker intro/outro mixen ! en als je dat goed in je vingers heb ga je andere dingen proberen!

zoals opbouw enzo haha maar opzich wel een leuk lijstje hoor
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle